Gå til innhold

Bo på Raufoss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som bor i nærheten av eller på (i?) Raufoss? Er det et OK sted å bo? Jeg vurderer å søke jobb der og selv om jeg ikke har noen illusjoner om at jeg får den så hadde det likevel vært moro med litt info om hvordan stedet er. 

Anonymkode: a7467...919

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av et navn. Høres ut som diaré 😅

Anonymkode: 9f579...fb7

Skrevet

Jeg bor ikke så langt unna, og tenker at Raufoss  må være et helt greit sted å bo. 

- De har Badeland og idrettsanlegg.

- Kjøpesenter og flere butikker i sentrum, bl.a. Kiwi, Bunnpris,, Rema.

- Gjøvikbanen, som går mellom Gjøvik og Oslo, og har ofte avganger, går gjennom Raufoss.

- Gjøvik ligger ca 10 km lenger nord, med enda flere tilbud.

Spør gjerne om det er noe spesielt du lurer på. :)

Anonymkode: 8bec0...a54

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fra Raufoss. 
Fint sted å bo synes jeg. Vurderer å flytte tilbake :) 

• Liker 1
Skrevet

Veldig mange som jobber på Raufoss bor på Gjøvik eller andre områder rundt. Selv synes jeg Raufoss ikke er kjempe spennende, men Gjøvik fungerer helt greit og det er kort vei til jobb derifra.

Man kan også bo sør for Raufoss og dermed ha kortere vei til feks Oslo hvis det er et ønske man har.

Anonymkode: 1944a...1ea

Skrevet

Raufoss er som andre steder på Toten. (Jeg er fra Toten selv) Innavl, baksnakking, bygdefolk, narkotika (spesielt Raufoss), kaldt, rykter, alle vet alt om alle.

Men, Raufoss er helt greit

Anonymkode: f7ad4...2d6

Skrevet

Jeg er fra området. Tror jeg heller ville bodd på Gjøvik, der er det mye som skjer (uteliv, konserter etc) og mange steder er det flott utsikt over Mjøsa. Litt mer «innestengt» på Raufoss, og lite som skjer. Ville du evt flyttet alene? I så fall ville jeg ikke vært i tvil om å velge Gjøvik 😊

Anonymkode: 0c827...ed3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...