Gå til innhold

Liker alle her partnerens kroppslukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere feks puta til vedkommende lukter godt?

Anonymkode: 99000...c87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke pute, men liker armkroken og en brukt t-skjorte.

Anonymkode: 0f969...dad

• Liker 2
Skrevet

Ikke når han har drukket. Da lukter han fyll og ordentlig stramt. Æsj. 

Anonymkode: 70715...9d4

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke med alle. Men jeg syns kjæresten min lukter nydelig, selv svetten hans lukter godt. 

• Liker 2
Skrevet

ja, er ganske sikker på at vi er en god genetisk match siden jeg digger kroppslukta hans. Har vært i nærheten av kompiser som jeg nesten spyr av kroppslukta dems. rart det der..

Anonymkode: a48c6...549

• Liker 3
Skrevet

Husker etter jeg og eksen slo opp, begynte å date en annen, og skulle bare innom eksen min for å hente noen gjenglemte ting så reagerte jeg negativt på lukten hans. Han luktet selvfølgelig likt som før, men da jeg ikke lenger var forelsket i han så reagerte jeg annerledes på lukten hans. Rart det der. 

Anonymkode: b1e4c...96b

• Liker 7
Skrevet

Ja 🙋🏼‍♀️

Skrevet

Ikke når han sover. Det er så merkelig, men han får en egen lukt når han sover som jeg ikke liker, det er jo ikke sånn at jeg ikke klarer å sove i senga med han, men vi kunne aldri delt dyne feks 😛 ellers lukter han godt ❤️

Anonymkode: 3ffec...f09

• Liker 3
Skrevet

Kunne aldri vært sammen med noen uten å like kroppslukta! Er veldig var for lukt, og det er noe av det viktigste når det gjelder førsteinntrykk av en potensiell partner! 

Anonymkode: 2b17a...a61

Skrevet

Ja, jeg husker jeg var så forelsket i eksen min at jeg likte til og med svettelukten hans, jeg synes ikke den var fæl i hele tatt. 

Anonymkode: a14d6...c4d

• Liker 2
Skrevet

Ja ❤ det er da man vet det er den rette

Anonymkode: e400a...72a

Skrevet

Haha, jeg synes til og med svettelukten hans er god... 😂 Så ja. Vært sammen i 3 år og lukter enda godt for meg. 

• Liker 1
Skrevet

For meg er lukt viktig, liker kjærestens kroppslukt. Liker også lukta selv om han kan ha blitt litt svett i løpet av natta (ikke gammel svette, legger seg nydusja og fex blir varm under dyna) 

Slet litt ei stund fordi han begynte på noe medisin som jeg syns forandra kroppslukta hans. Dette har jeg ikke sagt noe om til ham, vet ikke om han har merket det selv. Den ene medisinen 'tok bort' den gode lukta jeg kjente når jeg sniffet på halsen hans når han er varm. Så måtte han ha enda en medisin, og den var verre for den gav ham ei litt sur svettelukt av og til. Nå har han heldigvis kunnet trappe ned på medisin nr to, kan forhåpentligvis slutte helt  med den snart. 

Anonymkode: 370c4...d1d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husker etter jeg og eksen slo opp, begynte å date en annen, og skulle bare innom eksen min for å hente noen gjenglemte ting så reagerte jeg negativt på lukten hans. Han luktet selvfølgelig likt som før, men da jeg ikke lenger var forelsket i han så reagerte jeg annerledes på lukten hans. Rart det der. 

Anonymkode: b1e4c...96b

Ja, det er rart og samtidig ikke. Husker det så tydelig med forrige eks siden jeg alltid sa at han luktet så godt, men da forholdet nærmet seg slutten så taklet jeg ikke lukten av han. Synes rett og slett at han luktet vondt.

Anonymkode: 0dc59...b38

Skrevet

For meg har lukt alltid vært viktig, og jeg klarer ikke være intim med noen om jeg ikke også liker lukta deres.

Elsker lukten til samboeren min.

• Liker 1
Skrevet

ja, digger lukten hans. Likte ikke eksen min sin lukt. 

Anonymkode: 13dfb...45e

Skrevet

Ja, kunne luktet på ham 24 timer i døgnet om jeg hadde hatt mulighet 😂 eneste jeg av og til ikke liker er ånden hans. 

Anonymkode: 95c89...a2e

Skrevet

Jeg er så glad i lukten hans at jeg nesten blir irritert når han dusjer. For da forsvinner den. Og jeg elsker kroppslukten hans så sykt😅 Gjorde det med eksen også. Alltid lurt på hvorfor man kun liker kroppslukten til de man er forelsket i? Eller om det er tilfeldig eller hva? 

Anonymkode: 86beb...5d7

Skrevet

Liker bedre elskers enn ektemannens.

Anonymkode: aa9c1...86f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...