Gå til innhold

Syns typens skjegg er avtennende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bare ikke for det, men jeg syns det ser motbydelig ut:( Fått for seg at han skal ha skjegg. Har en halv cm med skjegg. Spraglete er det også, grått, brunt og rødt. Huff, flere som synes skjegg er turn-off? Jeg orker ikke å se på skjegget en gang:(

Anonymkode: 6fbf4...8bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om det da.

Jeg liker litt skjegg, men ikke for langt. Typen vet hva jeg liker, og holder det ca. slik. På samme måte som jeg har en hårlengde som han liker. Skal selvsagt ikke forandre seg helt for partnerens skyld, men sånne småting koster en lite.

Anonymkode: a3385...c97

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke skjegg når det blir lenger enn noen millimeter. Jeg får assosiasjoner til kjønnshår i ansiktet. Jeg gleder meg til trenden med helskjegg går over. Men INGENTING er så ille som når de fletter det!

Anonymkode: 1778a...814

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg liker ikke skjegg når det blir lenger enn noen millimeter. Jeg får assosiasjoner til kjønnshår i ansiktet. Jeg gleder meg til trenden med helskjegg går over. Men INGENTING er så ille som når de fletter det!

Anonymkode: 1778a...814

Åh det er så fint. Spesielt hvis de har en sånn metallkule dinglende i enden av fletta 🥰

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bare ikke for det, men jeg syns det ser motbydelig ut:( Fått for seg at han skal ha skjegg. Har en halv cm med skjegg. Spraglete er det også, grått, brunt og rødt. Huff, flere som synes skjegg er turn-off? Jeg orker ikke å se på skjegget en gang:(

Jeg likte heller ikke skjegget til mannen min til å begynne med, når han begynte å spare. Nå har han hatt skjegg i 2 år, og kan ikke se for meg han uten. Jeg elsker det, og det er supersexy! Gi det en sjanse :) 

Anonymkode: 28917...842

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte heller ikke skjegget til mannen min til å begynne med, når han begynte å spare. Nå har han hatt skjegg i 2 år, og kan ikke se for meg han uten. Jeg elsker det, og det er supersexy! Gi det en sjanse :) 

Anonymkode: 28917...842

Huff:( Orker ikke å se på det:( Et par mm er Ok, det har han ofte. Men nå ser han jo plutselig ut som en halvgammel gubbe i tillegg. TS

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff:( Orker ikke å se på det:( Et par mm er Ok, det har han ofte. Men nå ser han jo plutselig ut som en halvgammel gubbe i tillegg. TS

Det er viktig å putte masse skjeggolje i det. Sånn at det glinser litt. Du blir vant med det, lukk øynene og lukt. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Må få se bilde først for å avgjøre. Noen menn kler det, andre ikke.

Skrevet

Jeg snakker med en fyr på tinder. Han er egenrlig veldig kjekk, men så har han fått for seg at han skal spare til skjegg... det er rødt og tynt og pistrete... kanskje 10 cm langt.... jeg har sagt jeg rett ut at der er grusomt. Han fjerna det idag. Ville ikke møtt han med det skjegget. Hadde ikke klart å skulle dra på date og prøve å like en med sånt skjegg, hadde ikke klart å se noe annet enn skjegget. 

Anonymkode: 31118...dcb

• Liker 1
Skrevet

Synes skjegg er råflott på de fleste menn, bare ikke for langt 🥰

Anonymkode: b1cfe...9b4

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker med en fyr på tinder. Han er egenrlig veldig kjekk, men så har han fått for seg at han skal spare til skjegg... det er rødt og tynt og pistrete... kanskje 10 cm langt.... jeg har sagt jeg rett ut at der er grusomt. Han fjerna det idag. Ville ikke møtt han med det skjegget. Hadde ikke klart å skulle dra på date og prøve å like en med sånt skjegg, hadde ikke klart å se noe annet enn skjegget. 

Anonymkode: 31118...dcb

Huff🤣 hadde heller ikke gått på date. Men typen har lagt på seg og fått dobbelthake, lurer på om det er for å skjule den han anlegger skjegg. TS

• Liker 1
Skrevet

Elsker når mannen min har skjegg♡

Skrevet

Fysj det er så ekkelt! Ikke går set an å kysse de med skjegg og det stikker og er dritstygt. De ser ti år eldre ut, og jeg har sagt fra til en som ser helt latterlig ut med skjegg. Hintet eller sagt rett ut: «ta skjegget, så ser du ti år yngre ut!» (holdt på å le meg ihjel første gang jeg så han med skjegg, han kler det ikke i det hele tatt, ser mye eldre ut og det er spraglete, ujevnt, ser ustelt ut til tross for at han går til barberer/frisør med det, og der stinker. Jepp. Det stinker høgg! Men han skal aldri følge mine råd, Neida. Han blir vel evig singel pga det muglete skjegget sitt.

Anonymkode: 98612...615

• Liker 1
Skrevet

Njaaa... Aldri vært fan av skjegg! Kanskje når jeg blir 40?

Gjest Middelmådig
Skrevet

Veldig få menn kler skjegg! De aller fleste ser ustelt, gammel og ufiks ut. Litt to dagers kan være bra men mer enn det er usj usj. Gleder meg til den moten går over...

Skrevet

Enig med de som sier vi trenger et bilde. Jeg ser ikke ut uten skjegg, men innser jo at det kan ha litt nisjeappell. Hvis jeg tar det nå blir det bare sånn:

972163_576739335680834_1592154912_n.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...