AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 .. det er utrolig variabelt når han er i humør til sex. Det er en ting jeg har lært meg å leve med, og tar initiativ sjeldnere, men føler meg fram på stemninga. Jeg er typen som kunne kommet inn døra når jeg kommer på besøk og flerre av han buksa. Eller ha sex på kjøkkenbenken. Akkurat de to tingene er noe vi faktisk har snakket om når vi har vært fra hverandre. Men det bare skjer aldri. Selv om jeg prøver med hint på kjøkkenet feks. I grunnen har han ikke samme sexlyst som meg, selv om han har gitt uttrykk for det. Så, det jeg egentlig skal fram til er at jeg ønsker dukke opp i sexy undertøy, men jeg er for redd for å bli avvist, eller at det tar for lang tid før han er "med på leken".. Noen som har tips for å løse det her? Anonymkode: 461b4...453
Master1 Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Del en flaske vin SNAKK om det Og så Snakker dere om det i edru tillstand Voksne må da våge å snakke om sex vel Husk du lever bare en gang..... M@ster 1
stan Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Det går an å planlegge og avtale et erotisk møte. Sex trenger ikke bare skje spontant. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 3 timer siden, Master1 skrev: Del en flaske vin SNAKK om det Og så Snakker dere om det i edru tillstand Voksne må da våge å snakke om sex vel Husk du lever bare en gang..... M@ster Vi snakker ganske mye om sex, på forskjellige måter. Problemet det som faktisk skjer. Eller ikke skjer, rettere sagt.. Anonymkode: 461b4...453 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 Men om du prøver deg på han, blir han ikke kåt? Feks kysse han ved halsen og bite litt i øreflippen og massere utenpå buksen litt? Tror du at han hadde sagt nei til det om du i tillegg var iført sexy undertøy? Hvis du føler at dere ikke er kompatible seksuelt sett så er jo det definitivt noe å tenke på. Kanskje dere ikke passer så godt sammen på det området? Eller kanskje dere må snakke mer om begges behov. Finne en løsning som funker for begge. Kanskje noen signaler man kan gi hverandre når man er litt kåt? Kan være et kodeord eller en form for berøring som man gjør for å hinte litt. Anonymkode: 50716...76d
Master1 Skrevet 8. februar 2020 #6 Skrevet 8. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi snakker ganske mye om sex, på forskjellige måter. Problemet det som faktisk skjer. Eller ikke skjer, rettere sagt.. Anonymkode: 461b4...453 prøv hardere få den haard
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Skrevet 8. februar 2020 Så trist at mange par er så lite kompatible. Hos oss er jeg konstant yr og kåt, men det går 2-3 uker mellom hver gang det blir noe på meg/oss. Vi har vært sammen lenge, og min kone er kommet i overgangsalderen. Det kan være litt av årsaken. Så jeg må "hjelpe" meg selv ofte. Håper det blir bedre med tiden. Anonymkode: e60d4...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå