Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser dere middag til fast tid hver dag, eller varierer det fra dag til dag? Spiser dere f.eks seint på lørdager, og/eller tidlig på søndager? Kort og godt; når spiser dere middag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter vi fikk barn ble middag flyttet fra langt på kveld til før barnetv. Altså ca. halv seks. Hver dag (i den grad vi har middag hjemme).

Skrevet

Middag er ca. kl 17. Det er det tidligste vi greier når vi lager ordentlig mat.

Skrevet

Varierer veldig.

I dag spiste vi klokka 18.

Noen ganger 15.30, noen ganger 17.

Noen ganger 20.30 og noen ganger 23.30.

Kommer helt ann på hvordan vi jobber...

Skrevet

Nei, vi spiser ikke til noen bestemt klokkeslett, men det blir ofte rundt samme tid hver dag. Vi spiser sjelden før halv seks, som oftest mellom 18 og 19 på hverdagene. I helgene gjerne rundt 19-20. Alt kommer an på når vi kommer hjem, når vi er sulten, hvilke andre ting vi gjør den dagen osv.

Skrevet

Spiser middag så fort jeg har kommet meg hjem fra jobb, for da er jeg alltid skrubbsulten! Nå for tiden er det ca 16.30.

Har jeg fri, og står senere opp, vil jeg naturlig nok flytte middagen til et senere tidspunkt.

Middagen på lørdager er alltid på kvelden, omtrent 20.00-21.00

Skrevet

På hverdagene spiser vi alltid middag når jeg kommer hjem fra jobb. Han jobber alltid 8-16, så det er meg det avhenger av.

Jobber jeg tidlig jobber jeg til 17, og middag blir da rundt seks. Jobber jeg seint (til 20) blir middag ca. 21.

På lørdager blir middag rundt 20, på søndag rundt 18-19..

Skrevet

På hverdagene prøver vi å ha middag rundt kl 16, men i helgen blir det gjerne ikke før kl 19-20.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det varierer veldig med hvordan vi jobber - jeg spiser fx middag i dette øyeblikk - og det er fordi jeg jobber kveldsvakt i kveld.

Når jeg jobber dagvakter spiser vi når mannen kommer hjem, ca 16.30. Spiser sjelden middag senere enn det - bortsett fra når jeg jobber nattevakter - da spiser jeg i 21-tida, mens mannen får sin middag kl 16.30.

Vi spiser altså middag sammen bare de dagene jeg jobber dagvakter - ellers lager jeg ferdig middag til mannen som han spiser når han kommer hjem fra jobb, og jeg spiser min mat når det passer meg.

K

Gjest skindeep
Skrevet

Min lille spiser middag i tre tiden, og vi spiser når min kjære kommer hjem fra jobb.. halv fem tiden!

Det gjør vi hver dag!

Skrevet

Spiser mellom 18-20 alle dager.

Gjest gjesta
Skrevet

Spiser middag ca. klokka 16.00 hver dag, for da kommer alle i familien hjem

Skrevet

Vi spiser når vi kommer hjem fra jobb, emn om det er tre eller åtte avhenger av sommertid, avspassering og overtid...

Vi er bare oss to, så vi tilpasser ikke barnetv eller leggetider.

På fredager kan vi evt spise litt sent, lørdag spiser vi enten tidlig eller sent, avhengig av hvor lenge vi sover, hvor mange måltider det skal vre og søndag er det tilpasset hjemmekamper på stadion... Ja, eller, mange mandagskamper i år, da er det mandagsmiddagen som blir seeeeeeeen eller kjapp...

Gjest Madeline
Skrevet

Vi spiser ca kl 15 på hverdager. Da har mannen min kommet fra jobben når han har dagskift. Når han har andre skift og ikke spiser middag hjemme passer dette tidspunktet også godt for ungene er sultne når de kommer fra skolen. I helgene blir middagen som regel litt senere.

Gjest gjesta
Skrevet

Vi pleier å ha middag ved 17-tiden for da er alle kommet hjem. På lørdager spiser vi noen timer senere.

Nå i sommer har ungene forhandlet seg fram til at vi skal ha middag ved 18-19 tiden.

Gjest Emera
Skrevet

Det bruker å bli mellom halv fem og fem, da er alle hjemme. I helgene blir det litt tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...