Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Situasjonen min er den at jeg nå hjemme i permisjon med barnet mitt. Jeg å mannen har snakket å funnet ut at vi ønsker å ha barnet hjemme et år til. Så da får jeg kontantstøtte da. Har også litt oppspart men ikke all verdens. Å gå tilbake til min gamle jobb er helt totalt uaktuelt! Jeg hadde bare en 40% stilling. 
tenkte kanskje jeg kunne finne meg en liten jobb jeg kunne ha i tillegg til kontantstøtten. Så kan jeg litt da mannen er hjemme fra jobb på kveldstid. Eventuelt få litt hjelp av besteforeldre.  MEN, jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å jobbet med noe hjemmefra, slik at jeg kan tjene noen kroner. (Ikke spørreundersøkelser og den slags). Men vet ikke helt hva det kunne være. Driver å lager litt lys og såper på fritiden men blir jo ikke mange kronene av det. Vet heller ikke hvor jeg kan selge dette. Men om du har noen tips. Blir jeg veldig glad! 

Anonymkode: f77a6...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å jobbe som dagmamma eller med barnepass hjemme hos deg selv? 

Jeg ville også ha endret tittelen til "tips om arbeid som kan gjøres hjemmefra?" eller noe sånt. 

Anonymkode: 9fd52...e86

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å jobbe som dagmamma eller med barnepass hjemme hos deg selv? 

Jeg ville også ha endret tittelen til "tips om arbeid som kan gjøres hjemmefra?" eller noe sånt. 

Anonymkode: 9fd52...e86

Takk for flott tips! Men jeg tror egentlig ikke at dagmamma er noe for meg... kunne veldig gjerne tenkt meg å starte opp noe for meg selv. Tenker at det er en fin mulighet så lenge jeg skal ha et år til hjemme. Andre som skal være hjemme ekstra i permisjon som tenker i samme retning? ønsker å jobbe med det frem i tid og ikke bare det året jeg er ekstra hjemme i permisjon. 

angående å endre overskrift, så vet jeg ikke hvordan man kan gjøre det.

ts

Anonymkode: f77a6...f99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...