Gå til innhold

innafor å klage på nabo som tramper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nabo som er ganske tynn, men tramper som en elefant..

Den lyden kommer av at han går på hælene sine. Jeg klarer selv lage trampelyd viss jeg legger all vekten på hælen når jeg går. Men jeg går selvfølgelig på en normal måte, med tåballen mot gulvet først. 

Det rister i lampene hver gang han går ett steg. Eneste han trenger å gjøre er å gå på en normal måte. Er det innafor å klage på? Det er et gammelt trehus. 

Anonymkode: a309d...f87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke vet om det får han heller ikke gjort noe med det, så selvfølgelig er det greit å go beskjed. På en fin måte. 

Skrevet

Det er jo normalt å gå med hælen først for så å rulle mot tåballene.

Anonymkode: 1684e...60b

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg får kritikk for at jeg tramper selv, går med hælen først ja. Folk sier jeg må gå på tåballene. Hvordan går andre folk 😝

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du er en egoist ja. 

De gangene jeg har bodd sånn til at jeg har folk boende under meg, har jeg tatt hensyn til det. Lært meg til å ta det litt med ro når jeg går over gulvet. Må jeg opp på natta så lister jeg meg. Har selv vært i den posisjonen å bli vekket på natta av noen som tramper som faan over huet på meg. 

Faktisk ikke så vanskelig å ra litt hensyn 

Anonymkode: 1dabc...5f7

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

jeg får kritikk for at jeg tramper selv, går med hælen først ja. Folk sier jeg må gå på tåballene. Hvordan går andre folk 😝

https://iform.nu/trening/gange/gange-gaa-med-riktig-kroppsholdning

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en egoist ja. 

De gangene jeg har bodd sånn til at jeg har folk boende under meg, har jeg tatt hensyn til det. Lært meg til å ta det litt med ro når jeg går over gulvet. Må jeg opp på natta så lister jeg meg. Har selv vært i den posisjonen å bli vekket på natta av noen som tramper som faan over huet på meg. 

Så du går på tå hele tiden i ditt eget hjem?

Skrevet

Jeg føler meg mye mer lett på foten ved å gå uten å trampe hælen i gulvet for hvert steg jeg tar.

Har prøvd å trampe selv ved å gå sånn og det er veldig ubehagelig. Skikkelig tunge skritt. 

Anonymkode: a309d...f87

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en egoist ja. 

Helt enig med deg. Jeg har folk boende under meg, og da er det naturlig for neg å forsøke å gå stille og unngå å trampe. 

Anonymkode: d6c8d...682

Skrevet

Naboen er sikkert ikke klar over at han går tungt. Det er ikke uvanlig at noen går veldig tungt. Bare å si ifra på en pen måte, men tviler på at det blir noen endringer.

Anonymkode: 196b3...214

Skrevet

Vi har folk boende i sokkelen. Jeg går stille, fordi jeg er opptatt av å ta hensyn til andre mennesker. Mannen min går sykt tungt, han tramper skikkelig. Når jeg kommenterer det blir han møkksur og mener han ikke skal ha begrensninger i eget hjem. Så tramper han litt ekstra. 

Noen er bare egoistiske. 

Anonymkode: 8509f...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...