AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Aftenposten har intervjuet fastleger. https://www.aftenposten.no/a-magasinet/i/8mo5aW/pasienten-har-alltid-rett Betalingsartikkel. Men det er ikke artikkelen i seg selv jeg lurer på, men en historie fra en kvinnelig lege. Kan noen forklare meg hvordan dette gikk til, jeg skjønner ikke hvordan legen fikk pasientens penis i munnen? (Det siterte er alt som er skrevet om historien) "Som den lange, magre og veltrente eldre mannen som ba sin kvinnelige fastlege undersøke om han hadde brokk. Legen satte seg på huk foran ham. Han dro ned buksene og hun ba ham om å hoste. Han trodde derimot hun sa «hoppe», spente fra – og slengte penisen rett inn i legens munn. Som hun sier i dag: Enda en spesiell dag på jobben." Anonymkode: 27c27...f70 1
Gjest loveli Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 (endret) Det er forklart hvordan det skjedde i det du siterte. Mannen hopper og da kommer penis med hele sin lengde ut fra kroppen. Han er vel godt utstyrt da, og hun satt med åpen munn? Endret 7. februar 2020 av loveli
Leo Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 (endret) Jeg har lest hele artikkelen og siden det er ganske mye som "skurrer" i flere av historiene anser jeg dette for å være en samling anekdoter, eller gode historier om man vil, fra fastlegeyrket. Lignende historier finner man blant de fleste yrkesgrupper og de er gjerne både pyntet litt på og overdrevet en smule rett og slett for å gi dem det som skal til for å bli verdt å fortelle. Endret 7. februar 2020 av Leo 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 4 minutter siden, loveli skrev: Det er forklart hvordan det skjedde i det du siterte. Mannen hopper og da kommer penis med hele sin lengde ut fra kroppen. Han er vel godt utstyrt da, og hun satt med åpen munn? Jeg tolket det som om den kom borti munnen hennes. Tviler på at den kom inn. Anonymkode: 34ad4...be7 4
Gjest loveli Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolket det som om den kom borti munnen hennes. Tviler på at den kom inn. Anonymkode: 34ad4...be7 Jaja, noe sånt. Tviler på at hun deepthroata pasienten..
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 Huff det må ha vært ekkelt for henne, og sikkert for han og! Høres ut som han kan ha gkortdet intensjonelt men håper ikke det.. Anonymkode: 1c0be...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #8 Skrevet 8. februar 2020 Denne historien er selvfølgelig ikke sann, og det er utrolig patetisk journalistarbeid. De som har skrevet dette trenger en ny jobb. Anonymkode: 91492...873
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå