Gå til innhold

Staffeli


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen som vet om et rimeligere sted å kjøpe staffelig enn Panduro osv. Ligger på rundt 1000 kroner og det er jo litt mye... NB. Ikke feltstaffeli. Det har jeg og det er teit og dumt og skal ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest onyx, i.i.

Det rimeligste jeg fant var 850,- i Strandgaten i Bergen. det var et enkelt skolestaffeli, men jeg bruke en drøy 100 ekstra og fikk et bedre et med flere innstillinger og plass til større lerret. Tror nesten du ikke finner noe brukbart for mye under 1000-lappen dessverre. Da må du kanskje prøve å finne et brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest onyx, i.i.

Sjekket forøvrig ut en haug med nettbutikker på staffelijakt, men det var ingenting å spare på det heller når frakt ble lagt til prisen.

Endte med å ønske meg et jeg også. Passet også på å klage litt ekstra på det gamle feltstaffeliet når sambo var i nærheten. Og en dag, etter en tur i byen kom han hjem med en lang og tung pakke! Da ble jeg glad ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I rammebutikker kan du få de rimeligere. Det går også ann å lage selv, ikke vanskelig i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg og søkte på staffeli på nettet først' date=' men de lå jo på litt for mye...[/quote']Vil du ha "oppskrift" på hvordan du lager det Frysepulver? :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Frekke f... :tunge1: Jeg trodde jeg overså det svaret om å lage det selv ganske galant jeg, men dengang ei...

Men det skal sies at jeg var god i spikerslagkonkurranse på 17. mai på barneskolen...

Og jeg klarer å sette sammen enklere IKEA-møbler så lenge de ikke har skinner eller noe slikt i seg... Altså ikke kommoder... Det går ikke så bra... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På IKEA får du staffeli til 198,- (tror jeg det var) :P Og du trenger ikke sette det sammen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det har jeg hørt av en venninne også, men de har ikke. Jeg spurte til og med en av disse i stygge klær som jogger rundt der og hun sa de hadde sluttet med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest onyx, i.i.

Jeg fikk et staffeli fra Mabef, tror det er M12/13 på bildet i linken. Veldig fornøyd. Det må monteres selv, men det er ikke vanskelig. Fordelen med dette staffeliet er at det kanklappes sammen og stues mot en vegg, eller demonteres helt ved ev. flytting.

http://www.mabef.com/english/prodotti/lira.php

Å lage staffeli selv var noe jeg tenkte på, men gikk fort bort fra tanken. Det er nok litt vanskeligere enn det ser ut, ihvertfall hvis du vil ha et som kan justeres etc. I tillegg er det jo store "møbler" så jeg synes faktisk at det er litt viktig at det ser ok ut også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på jernvarebutikker O.l. Clas Ohlson har kanskje også. De var ikke så dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har sett på jernvarebutikker O.l. Clas Ohlson har kanskje også. De var ikke så dyre.

Clas Ohlsson i likhet med europris har vaklevorne feltstaffelier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clas Ohlsson i likhet med europris har vaklevorne feltstaffelier.

Ehh...har du hørt om billig og bra?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...