AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Har leita litt på nettet, men finner bare utenlandske sider. Blir for dyrt å handle på nett fra utlandet. Særlig med den dumme tollen. Noen som vet hvor jeg kan få fine klær, som ikke viser formene mine? Anonymkode: fd90e...284
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Kan legge til at jeg er en lang dame, så det er også noe jeg må ha i bakhodet. Syns alle nærbutikker legger vekt på at klærne skal være sexy. Det fokuset ønsker ikke jeg å ha når jeg handler lenger. Anonymkode: fd90e...284
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Jeg syns det er lite sexy klær i butikkene for tiden, men klærne er kanskje ikke så fine heller da. Anonymkode: 15748...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 Nå er det jo in med "lånte dressjakka til faren min"-stil, eller se ut som en uteligger. Virker som det viktigste i følge trendene nå er å se mest mulig usexy ut Anonymkode: 6fef0...03c 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 Jeg kjøper klassisk, både formell og casual, dette finner jeg både på zalando.no og boozt.no Anonymkode: c5e7b...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå