AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Skal male et gjesterom i nøytral farge. En farge som verken er guttete eller jentete. Forslag til en fin farge? Anonymkode: a1400...060
Castor Troy Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 (endret) Hva med hvitt, den er uansett lett å male over senere Endret 7. februar 2020 av Castor Troy
Mhmjadda Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Hvilke farger er tak, gulv, dør og lister? Hvilken farge er tilstøtende rom? Det er masse fine farger, det største problemet er å matche fargen til de du allerede har Vi har feks Comfort Grey, som fungerer kjempefint som en soveromsfarge på et rom, samtidig som den blir helt feil på et annet rom.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 37 minutter siden, Mhmjadda skrev: Hvilke farger er tak, gulv, dør og lister? Hvilken farge er tilstøtende rom? Det er masse fine farger, det største problemet er å matche fargen til de du allerede har Vi har feks Comfort Grey, som fungerer kjempefint som en soveromsfarge på et rom, samtidig som den blir helt feil på et annet rom. Vi har tenkt å legge nytt laminatgulv der. Skal ha samme gulv som i gangen utenfor og mener den er grey oak, men jeg er ikke sikker. Tak, dør og lister er hvitt. Standard hvit dør (bomull?) Tak kan vi male hvis vi mener det er best. På vårt soverom har vi malt med slate Lavender på både vegg og tak. 👍Tilstøtende rom er en gang og den har hvite panelvegger fra obs bygg. Anonymkode: a1400...060
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 42 minutter siden, Castor Troy skrev: Hva med hvitt, den er uansett lett å male over senere Nei, vi ønsker ikke hvitt. Er meget lei av hvitt. 😂 Anonymkode: a1400...060 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har tenkt å legge nytt laminatgulv der. Skal ha samme gulv som i gangen utenfor og mener den er grey oak, men jeg er ikke sikker. Tak, dør og lister er hvitt. Standard hvit dør (bomull?) Tak kan vi male hvis vi mener det er best. På vårt soverom har vi malt med slate Lavender på både vegg og tak. 👍Tilstøtende rom er en gang og den har hvite panelvegger fra obs bygg. Anonymkode: a1400...060 Hvis døren og panelveggene er like i nyanse er sikkert begge deler bomull eller lignende, og da må fargevalget styres etter det Nymalte tak er jo fresht da! Ville frisket opp taket i samme slengen. Anonymkode: 325d3...f9b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 Syns balanse eller dijon Yellow er fin! Vi har det som kontrastvegg til eggehvit og eik parkett. Anonymkode: 16d67...570 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 Laurbær eller Green Harmony er fine, behagelige og ganske nøytrale. Laurbær er hakket lysere enn Green Harmony. Anonymkode: d8934...557 2
Nerine_ Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 Skandinavisk lys er veldig fint sammen med bomull.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #11 Skrevet 7. februar 2020 Det finnes ikke jentefarger og guttefarger!🙄 både jenter og gutter kan brukehvilken som helst farge de vil! Anonymkode: 1de0e...26a 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #12 Skrevet 7. februar 2020 Evening Green!🥰 har aldri sovet så godt som etter vi malte soverommet som denne. Den er dempet og vakker, og så endrer den litt farge etter lyset - noen ganger er den grønn, andre ganger mer blågrå. Nydelig! Anonymkode: 50149...82a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #13 Skrevet 7. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke jentefarger og guttefarger!🙄 både jenter og gutter kan brukehvilken som helst farge de vil! Anonymkode: 1de0e...26a Vel, jeg er ikke helt enig. Noen farger er litt typisk jentete og guttete. Hvis en gutt skulle velge å male soverommet sitt, så tviler jeg på at første valget ville vært feks «varm blush» selv om det finnes unntak. Men jeg er enig i at en gutt kan bruke rosa og en jente kan gå med blå klær uten at det er noe galt i det. Men det er ikke det jeg spør om. Jeg vil bare ha en pen nøytral farge. Anonymkode: a1400...060
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #14 Skrevet 8. februar 2020 Tja, grått? Alt fra Sheer Grey til Comfort Grey til enda mørkere? Usikkert hvordan det blir til bomull. Eller send en forespørsel til Jotun sin fargehjelp. Anonymkode: 325d3...f9b
Million Skrevet 8. februar 2020 #15 Skrevet 8. februar 2020 Treasure, en nydelig grønnfarge fra Jotun https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/bli-kjent-med-de-nye-gronnfargene/
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #16 Skrevet 8. februar 2020 9 timer siden, Million skrev: Treasure, en nydelig grønnfarge fra Jotun https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/bli-kjent-med-de-nye-gronnfargene/ Den har vi i stuen. Nydelig farge! 👍 Anonymkode: a1400...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå