Gjest jeansine Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 har et problem med alle mine jeans, de blir så fort (vel det tar jo noen måneder) hullete øverst mellom låra. er vel fordi jeg bruker mine jeans så ofte og lårene gnisser mot hverandre helt øverst i skrittet har prøvd å sy sammen hullene men jeg har ikke symaskin. det holder en stund men området rundt hullene er så tynnslitt at det bare danner seg nye hull ved siden av det igjensydde hullet. det er nesten så ille at jeg er nødt til å bruke truse hver gang jeg bruker disse jeansene men det verste er at det er vondt, når huda gnisser mot det revne stoffet/mot huda på andre låret, får nesten gnagsår... hjelp noen? er det mine jeans som er problemet? de fleste er fra cubus. dere som har råd til levis og fornarina, opplever dere også samme problem?
Gjest j.j Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Du må da bruke feil modell siden de er så trange i skrittet!
Gjest tabesin Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 hm? jeans skal være trange i skrittet, er ikke fint med altfor vide lår!
Gjest Sukkerert Skrevet 8. juni 2005 #4 Skrevet 8. juni 2005 Har det samme problemet, både med bukser som er trange og de som ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå