Gå til innhold

Hva mener egentlig menn når de tror jeg er litt «slem og naughty»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått høre det at de tror jeg er litt naughty etc... hva legger de i det? 

Anonymkode: 892f4...4fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du er lett på tråden?

Anonymkode: 5e760...582

• Liker 1
Skrevet

At du er vill i sengen sikkert. 

• Liker 1
Skrevet

Driver mest med litt små erting og pranks da😂😂

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått høre det at de tror jeg er litt naughty etc... hva legger de i det? 

LOL, da tenker jeg ikke nødvendigvis at du har mange partnere, men at du liker sex, feks å binde fast mannen din eller rise han. Finne på litt sleipe ting mens han er bundet fast og ikke kan gjøre noe 😁

Skrevet
Akkurat nå, Castor Troy skrev:

LOL, da tenker jeg ikke nødvendigvis at du har mange partnere, men at du liker sex, feks å binde fast mannen din eller rise han. Finne på litt sleipe ting mens han er bundet fast og ikke kan gjøre noe 😁

Foretrekker heller motsatt😂😂... 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Foretrekker heller motsatt😂😂... 

Da er det kanskje mennene som er slemme og naughty da 😜

Skrevet

Men kan være en litt pain the neck innimellom også i senga🙈

Skrevet

Kan jo være de mener du er en skikkelig svinepels.

Minner meg om en fyr på salige Nettby, som hadde betalt en femmer for å kommer på forsiden i den ropeboksen. Han etterlyste frekke meldinger fra damene, og jeg snakket med et par stykker som hadde kontaktet ham. "Du er småfeit og tynn i håret!" Han fikk jo akkurat det han ville, men ble visst grinete likevel. Håpløse folk.

Skrevet

Liker egentlig å bli bundet eller holdt fast og for å trigge den biten hva gjør man? Pain the neck😂. Sikkert ikke normalt men sånn er det. 

Skrevet

Jeg mener det er å være litt slem og naughty slik jeg kan være innimellom men føler det ikke samsvarer med hva menn mener. Derfor jeg måtte spørre fant jeg ut .. er som oftest snill da🤭

Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det er å være litt slem og naughty slik jeg kan være innimellom men føler det ikke samsvarer med hva menn mener. Derfor jeg måtte spørre fant jeg ut .. er som oftest snill da🤭

Trenger ikke å være så farlig ment heller da. Tenker nok at hun er litt frekk, men jeg tenker mest på at det er ei jente som er åpen og direkte, og takler at andre er åpne og direkte, uten å skape problemer av de situasjonene hvor vi kanskje er uenige. Som mht sex feks, siden vi er på dette forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...