Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sitter med et lite dilemma, min datter har det siste halvåret hatt en vikar i bhg som jeg fant ut i går skal ut å reise og kommer derfor ikke tilbake. Vi er relativt unge begge to, han er to år yngre. Tenker veldig mye på han, men ville aldri gjort noe mens han fortsatt jobbet der.

Vi har jo aldri snakket mye, men får sommerfugler av å se han og han smilte alltid til meg og kom bort for å si hei selv når jeg snakket med andre ansatte. Er veldig sjenert.

Er det helt koko å sende en melding på facebook? Jeg dater jo så og si ikke, vet han er singel, men hvordan vet jeg om han er interessert?  

Håper noen menn også kan gi råd, er så redd for å drite meg ut, men hadde selv blitt glad og ikke ville gjort personen noe om jeg fikk en sånn melding :)

Anonymkode: deecf...9a9

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Så lenge du er sikker på at han ikke kommer tilbake til din datters avdeling, så er det helt ok. :)

Skulle det bli noe par av dere, og han likevel kommer tilbake til den barnehagen for å jobbe mer senere, så kan han også alltids spørre om å få bytte avdeling å jobbe i med noen av de andre.

Jeg ser for meg at mannlige ansatte er ettertraktet som en arbeidsressurs i barnehager, så jeg tror ikke du skal ha noe kvaler for det. ;)

❤️ 

Den eneste måten du kan finne ut om han er interessert på, er å be han ut på date. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...