Gå til innhold

Kerastase produkter....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah

Hei!

Er inne på LF for å bestille nye hårprodukter...Jeg har tidligere prøvd alt fra Redken til Wella og Tigi...Liker å prøve nye ting! :)

Så sitter å kikker på en del nye produkter fra Kerastase. frisøren min anbefalte meg produkter fra "Reconstructor-serien" siden håret mitt er nokså slitt av farging og rettetang.

Jeg tror hun nevte en kur derfra som både var proetin og fuktighetskur? Men hva heter den??? Finner den ikke...

Også lurer jeg på...Har neon erfaring med disse produktene:

Bain Satin 2(satin bath)

Lait Vital Proteine(protein conditioning milk)

Bain De Force(Strengthening hair bath)

Strengthing hair pack extreme(4 pack)

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg litt på vei...

Takk!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

For det første: Kerastase kan du like gjerne kjøpe hos frisøren, for det du sparer hvis du regner inn portoen, er bare noen få tiere...

Til hår som er slitt, er Resistance-serien suveren! Jeg bruker den selv, og bruker shampo (Bain de Force) og balsam (Ciment Anti-Usure) derfra. Nutritive-serien er mer for tørt hår som ikke nødvendigvis er slitt.

Kuren som heter Masquintense (Nutritive, den gule serien) er både proteinkur og fuktighetskur, og er helt suuuuper! :) Pris 200 hos frisør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå.

Også lurer jeg på...Har neon erfaring med disse produktene:

Bain Satin 2(satin bath)

Jeg synes den var helt grei. Håret ble mykt og fint, litt lettere enn med Resistance. Resistanse gjør håret mitt mye mer glansfullt, men det blir for mye for håret mitt derosm jeg vasker det med den sjampoen hver gang.

Lait Vital Proteine(protein conditioning milk)

Helt ok. Ikke noe spesiell. Jeg synes den grønne Ciment.. er bedre (men ikke så kremete..)

Bain De Force(Strengthening hair bath)

Bra. Volumactive gjore håret mitt tørt og glansløst, Resistance er mye bedre (har stripet hår)

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg litt på vei...

Takk!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er det mye silikon i Resistance produktene?

Ikke i shampoen, men i de andre produktene, ja. Som i alt annet av Kerastase. Men jeg synes selv det er den beste serien jeg har prøvd, til tross for alt silikonet. Håret mitt ser ut til å trives best med Kerastase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Bain Satin 2(satin bath) og Lait Vital Proteine(protein conditioning milk) - jeg bruker i perioder disse, spesielt om vinteren da håret har en tendens til å bli brusete av tørr inneluft. Liker produktene fordi de gir fuktighet som jeg trenger i de periodene.

Jeg liker å eksperimentere med produkter + har veldig sensitiv hodebunn, så jeg bruker en del forskjellig, men disse to er blant de jeg bruker iblant og er fornøyd med.

...men jeg kan jo ikke holde meg til produktene bare fordi jeg er fornøyd... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frida Frosk

Jeg var hos frisøren i dag og kjøpte hårkur. Det endte med den grønne krukken i Resistance-serien. Jeg hadde tenkt på den gule Masquintense i Nutritive-serien, men frisøren mente den ville være feil for meg. Selv om jeg synes håret mitt er tørt og trenger fuktighet, sa hun at jeg trengte den grønne serien fordi håret mitt trengte proteiner.

I følge henne ville fuktigheten i den gule serien legge seg utenpå håret mitt slik at det kanskje føles mykt ut, men det vil bare bli et lag utenpå håret og tynge det ned og "lure" meg til å tro at det hjalp!

(Jeg har stripet/farget hår, oppklippet langt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siri piri

Slenger meg p tråden jeg..

Noen som har erfaring med KERASTASE EXPANSEUR EXTRA-CORPS fra den grønne Kerastase serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...