AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Jeg får ekstrastipend fra lånekassen fordi jeg ikke har kunnet jobbe ved siden av studiene. Jeg har derimot mulighet fra april. Kan jeg da stoppe disse pengene, for å begynne å jobbe i stedet? Vet det ikke er lov til å jobbe i perioden en mottar de, men kan jeg gi de fra meg og jobbe, eller må jeg da betale tilbake det jeg har fått fra høsten? (jeg har trengt disse pengene, men vil ikke få nesten 4000 ekstra som jeg ikke må ha fra april). Anonymkode: b496a...a48
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ekstrastipend fra lånekassen fordi jeg ikke har kunnet jobbe ved siden av studiene. Jeg har derimot mulighet fra april. Kan jeg da stoppe disse pengene, for å begynne å jobbe i stedet? Vet det ikke er lov til å jobbe i perioden en mottar de, men kan jeg gi de fra meg og jobbe, eller må jeg da betale tilbake det jeg har fått fra høsten? (jeg har trengt disse pengene, men vil ikke få nesten 4000 ekstra som jeg ikke må ha fra april). Anonymkode: b496a...a48 Trodde man søkte om disse på semesterbasis? Eller søkte du om hele året i høst? Kanskje du kan si ifra deg bare nå på våren. Ellers så... regner med at legen din har signert på at du ikke har vært i stand til å jobbe ved siden av. Hvis du nå plutselig kan jobbe likevel så har du vel plikt til å si ifra til Lånekassen om at situasjonen har endret seg.🤔 Ville lest nøye på vedtaksbrevet/avtalen du signerte og se hva som står der Anonymkode: 40b71...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå