AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Del Skrevet 7. februar 2020 Hvor stor er egentlig sjansen for at man treffer blink på første IVF forsøk? Er helt "ny" på dette her, fikk nylig dårlige nyheter på utredning av fertilitet. Alt i orden med meg, men mannen min har lavt antall sædceller og legen anbefaler oss ivf.. Anonymkode: 182fe...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #2 Del Skrevet 7. februar 2020 Noen her som har blitt gravide på første IVF forsøk? Anonymkode: 182fe...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #3 Del Skrevet 7. februar 2020 Ikke tenk på sannsynligheter. Jeg fikk beskjed om at vi var ideelle kandidater, at det kom til å klaffe raskt. Alt jeg leste forsvarte det. Etter 8 forsøk ga vi opp. Ei venninne fikk beskjed om at diagnosen var så ille at de sannsynligvis aldri ville lyktes, men valgte å prøve likevel. Første forsøket endte i tvillinger. Anonymkode: 48529...b24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Del Skrevet 7. februar 2020 Lite sædceller hos mannen her også, men klaffet med IVF på første forsøk. Anonymkode: 7439e...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 7. februar 2020 #5 Del Skrevet 7. februar 2020 Vi er i gang med første IVF-forsøk nå. Utrolig mange tanker. Jeg føler at jeg er en dårlig kandidat (endo + lav AMH).. Ønsker så veldig veldig veldig at det skal gå på første forsøk! Jeg tåler ikke hormoner så bra og har akkurat startet i ny jobb😬 Hørte fra sykehuset at ca 40% klaffer på første forsøk med IVF hos dem. Det var Porsgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Del Skrevet 7. februar 2020 Klaffet for oss på første forsøk ❤️ Det var ICSI, ikke IVF. Anonymkode: c839a...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Del Skrevet 8. februar 2020 Tror den ligger rundt 35 %. Anonymkode: 90164...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 8. februar 2020 #8 Del Skrevet 8. februar 2020 Ca 30% per forsøk, men etter mange forsøk faller sannsynligheten. Vi lyktes på første forsøk og fikk attpåtil to egg på frys som senere resulterte i lillesøster. mannens sædkvalitet som var årsaken her. det er jo mange forhold som avgjør sannsynligheten, og det er umulig å vite nøyaktig hva sannsynligheten er for hvert par. Noen vil ha langt høyere sannsynlighet per forsøk, andre langt lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #9 Del Skrevet 9. februar 2020 Er det større sjans for at det sitter når det er mannen som er "problemet" ? Er vel lettere når kvinnen ikke har noe problem med fruktbarheten, eller? 🤔 Anonymkode: 182fe...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 9. februar 2020 #10 Del Skrevet 9. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det større sjans for at det sitter når det er mannen som er "problemet" ? Er vel lettere når kvinnen ikke har noe problem med fruktbarheten, eller? 🤔 Anonymkode: 182fe...cb9 Kommer nok an på. Tror det er lettere hvis mannen ikke har veldig alvorlig nedsatt kvalitet, og bare trenger hjelp med å komme seg inn i egget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #11 Del Skrevet 9. februar 2020 4 timer siden, Albbas skrev: Kommer nok an på. Tror det er lettere hvis mannen ikke har veldig alvorlig nedsatt kvalitet, og bare trenger hjelp med å komme seg inn i egget. Ja, for han hadde god kvalitet på spermiene, men de mente det var for lavt antall til å nå frem til egget 🤔 Mye å sette seg inn i, var overhodet ikke forberedt på å få denne beskjeden 😖 Ts Anonymkode: 182fe...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #12 Del Skrevet 14. februar 2020 På 9.2.2020 den 19.55, AnonymBruker skrev: Ja, for han hadde god kvalitet på spermiene, men de mente det var for lavt antall til å nå frem til egget 🤔 Mye å sette seg inn i, var overhodet ikke forberedt på å få denne beskjeden 😖 Ts Anonymkode: 182fe...cb9 Hei! Det samme gjaldt min samboer. Lavt antall, men god kvalitet. Den satt på første forsøk☺️ Skal i gang med frys nå, håper på søsken snart😍 Anonymkode: 1f965...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå