AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Jeg har en baby på 5 uker som jeg lurer på om går gjennom utviklingstrinn 1 om dagen. Det startet for et par dager siden at hun ble mer sutrete, gråter mer, vil kun ha pupp, samtidig som puppen ikke alltid er bra nok heller og hun griner før hun til slutt har puppen likevel, enten blir hun da liggende der eller så slipper hun raskt og gråter videre. Vanligvis sover hun mer, og gråter og sutrer mindre. Hun sovner vanligvis lett om natten og sover natten gjennom, men de siste dagene har hun vært vanskelig å legge og hun våkner et par ganger om natten for å få pupp for å sovne igjen. Samtidig merker jeg hun er mer våken, har fått et par smil og føler jeg har fått mer kontakt med henne, men skulle ikke det komme etter utviklingstrinnet? Er det noen som har vært gjennom utviklingstrinn 1 som vil dere erfaringer? Anonymkode: e0585...aa0
Anjatapinjata Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Jeg bruker preglife appen, fint å følge med der da det står om utviklingstrinn og utvikling mnd for mnd. Legger ved det som står om utviklingstrinn 1😊
Anonym365 Skrevet 21. september 2024 #3 Skrevet 21. september 2024 (endret) . Endret 21. september 2024 av Anonym365
Anonym365 Skrevet 21. september 2024 #4 Skrevet 21. september 2024 Anjatapinjata skrev (På 7.2.2020 den 12.13): Jeg bruker preglife appen, fint å følge med der da det står om utviklingstrinn og utvikling mnd for mnd. Legger ved det som står om utviklingstrinn 1😊 Hvor finner du utviklingstrinnene 1 osv på appen? Eg finner bare mnd for mnd greier å det står ikkje det du har..
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #5 Skrevet 21. september 2024 Anonym365 skrev (4 minutter siden): Hvor finner du utviklingstrinnene 1 osv på appen? Eg finner bare mnd for mnd greier å det står ikkje det du har.. Mulig oppsettet i appen er endret på fire år. Anonymkode: b0a84...7df
Anonym365 Skrevet 21. september 2024 #6 Skrevet 21. september 2024 Ja, er flere så har snakka om akuratt detta men får ikkje svar så håpte kanskje da ikkje er endra😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå