Gå til innhold

Hvor mange GB data har din 13-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som trådtittelen sier; hvor mange GB data har din 13-åring / tenåring? Her har 13-åringen tilgang på fri bruk av Wifi hjemme, og har 4GB til roaming. Han er meget misfornøyd 😅 

Anonymkode: 5e627...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber med mobilabonnement og jeg har lagt merke til at de fleste på den alderen har mellom 5 og 10 gb data 

Skrevet

5 gb som holder i massevis, har også tilgang på wifi, hjemme, på skolen og på besøk.

Skrevet

Hun har 6gb og fritt hjemme og hos venner. Med rollover, har hun aldri gått tom.

Skrevet

Hun har ubegrenset med GB, og forbruket ligger på ca 4GB i mnd. 

Anonymkode: a1ef5...c0a

Skrevet

Jeg er 24 år og har 5GB pluss rollover, så da burde det hvert fall holde i massevis for en 13-åring også 😅 Bruker mobilen hele tiden.

Anonymkode: f7c5e...0a8

• Liker 2
Skrevet

Hun har 1 GB og tydelig så holder det, hun har knapt klaget.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alle tenåringene våre har 4GB. Vil de ha mer kan de få betale mellomlegget, men det blir aldri brukt opp. Må legge til at vi har ubegrenset, så når vi f.eks er på hytten uten wifi så deler vi med ungene.

Endret av Alvario
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ubegrenset med GB, og forbruket ligger på ca 4GB i mnd. 

Anonymkode: a1ef5...c0a

Da tror jeg dere med fordel kan bytte til et billigere abonnement. Hvilken leverandør har dere? 

Anonymkode: d2017...081

• Liker 1
Skrevet

14-åring: Fri wifi hjemme, og 5gb inkludert i abonnement. I tillegg får hun en 10gb pakke i ferier der hun har lite wifi tilgjengelig, far tenker ikke over slikt, men jeg vet hun setter stor pris på at jeg gir henne det :) 

Anonymkode: 5c5dc...639

Skrevet

3gb. Men kan oppgradere selv ved å betale datapakken selv, men er sjelden nødvendig. I sommerferien og juleferien når vi reiser litt går det litt ekstra, og da spanderer jeg ekstra data.

Anonymkode: 14bef...cc3

Skrevet

14-åringen har 8 GB, det hadde hun i fjor også. Hun har mer enn en del av venninnene og deler innimellom med dem når de er tomme ;) 

Hun hadde sikkert klart seg med mindre, men på hytta blant annet går det en del, og vi har rett og slett bare valgt å gjøre det sånn.

Skrevet

2gb

Anonymkode: 40a77...5e5

Skrevet

300mb, bruker de sjelden. 15 åringen har 4gb og klarer å bruke de opp. Stor forskjell på bruken til de to.

Skrevet (endret)

0,5GB, og det holder stort sett hver måned - Det er jo wifi over alt som man kan bruke. Er det noen måneder man er på reise osv så kjøpes ekstra datapakker.

Også 15 åringen har det samme.

Har snakket om å øke, men ingen av dei mener det et verdt pengene, og dei treng det ikke. Har faktisk aldri spurt om mer heller.

Har selv 15GB, så når vi er steder uten wifi får dei selvfølgelig delt data via min telefon.

Endret av The_Stig
Skrevet

4. Sjelden tomt.

Anonymkode: 9f06c...0b4

Skrevet

7gb

Anonymkode: 8b7a0...09d

Skrevet

2gb

Hender han går tom, men det er jo ingen krise...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...