Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på letrozol for første gang denne syklusen. Jeg har ikke behov for det sånn sett, for jeg får naturlig eggløsning, men jeg har gjort 4 insemineringer i Danmark naturlig, og nå mener de at jeg skal prøve 3 forsøk med letrozol.

Er det vanlig at eggløsningen blir forsinket med letrozol? Føler jeg har lest at det er normalt? Eller kommer eggløsningen kjappere siden de er med på å modne eggene? Litt viktig å vite, da vi skal til Danmark for nytt forsøk, men jeg fikk mensen to dager før jeg bruker, og det kræsjer med alle planene mine.. jeg får nemlig ikke lønn før den 20...og det er da jeg egentlig regnet med maksimal..😳
sæd er allerede i boks, men selve insemineringen må man betale på stedet.. Så nå ber jeg på mine knær om at letrozol er med på å forsinke eggløsning, sånn at vi får dratt denne måneden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, Tussilussi86 skrev:

Jeg skal begynne på letrozol for første gang denne syklusen. Jeg har ikke behov for det sånn sett, for jeg får naturlig eggløsning, men jeg har gjort 4 insemineringer i Danmark naturlig, og nå mener de at jeg skal prøve 3 forsøk med letrozol.

Er det vanlig at eggløsningen blir forsinket med letrozol? Føler jeg har lest at det er normalt? Eller kommer eggløsningen kjappere siden de er med på å modne eggene? Litt viktig å vite, da vi skal til Danmark for nytt forsøk, men jeg fikk mensen to dager før jeg bruker, og det kræsjer med alle planene mine.. jeg får nemlig ikke lønn før den 20...og det er da jeg egentlig regnet med maksimal..😳
sæd er allerede i boks, men selve insemineringen må man betale på stedet.. Så nå ber jeg på mine knær om at letrozol er med på å forsinke eggløsning, sånn at vi får dratt denne måneden..

Hvor lang syklus pleier du å ha? Og hvis fleksibel er de på innsett? Er det slik at du tester og bestiller billetter når det er positiv EL-test? Jeg har fått kortere, dvs. vanlig syklus når jeg har tatt letrozol, men så har jeg vært plaget med perioder med lange sykluser uten dem.. Nå som jeg har relativt normal syklus kommer EL til samme tid, men virker som EL blir kraftigere ved å bruke letrozol. Er jo ikke så godt å si i ditt tilfelle når du ikke har prøvd tidligere. Hvilken dag skal du starte å ta de? Jeg har startet både på 3. og 4. syklusdag, så uten å oppfordre til det er det kanskje mulig å utsette oppstart med én dag.....

Du har ikke noen du stoler på og som du kan innvie i prosessen, kanskje det er mulig å låne til innsettet av dem..?

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Evnt be jobben om forskudd på lønn 👍

Skrevet
56 minutter siden, Neutral90 skrev:

Evnt be jobben om forskudd på lønn 👍

Det enkle er ofte det beste ☺️

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan eggløsningen blir med letrozol. Men jeg har også normal menstruasjon, fast hver mnd. Ble ikke gravid før jeg begynte å ta det. Da ble jeg gravid 5 ganger, men mistet til jeg begynte på lutinus og blodfortynnende. 

At jeg mistet er ikke poenget, men at letrozol fungerte, selv om jeg har fast syklus. 👍🏻 

Skrevet (endret)

Jeg for min del har brukt Letrozol flere ganger og da kommer EL på dag 13-15. Denne gangen satte jeg ovitrelle eggløsningssprøyte på dag 13. Sååååå.... den har ikke gitt meg senere eggløsninger enn normalt. Jeg har en syklus på 28-29 dager 😊

Endret av VeronicaAmanda
Skrevet

Her ville jeg trekt kredittkortet/få et kredittkort :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...