Gå til innhold

Lukten av min egen ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahah, ganske rart... men jeg liker lukten av min egen vagina😅😅😅 flere her som gjøre det?

Anonymkode: d1bfc...8e0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lukter ikke vondt, men ikke så godt at jeg føler for å snuse på den i tide og utide 😅

Anonymkode: 38500...60b

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den lukter ikke vondt, men ikke så godt at jeg føler for å snuse på den i tide og utide 😅

Anonymkode: 38500...60b

Hahaha, skjønner det😅😅 men blir faktisk opphisset av det. Men hadde aldri klart å være med jente da🤷🏾‍♀️🤷🏾‍♀️

Skrevet

Hender jeg lukter min egen om jeg er klam mellom beina og setter med på huk feks. Lukter ikke vondt.

Anonymkode: 91bca...4f6

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hender jeg lukter min egen om jeg er klam mellom beina og setter med på huk feks. Lukter ikke vondt.

Kan godt være en tenåringsgutt som formidler sin våte drøm her, kåt ble jeg uansett. Hot :blush:

Skrevet
31 minutter siden, Paramount skrev:

Kan godt være en tenåringsgutt som formidler sin våte drøm her, kåt ble jeg uansett. Hot :blush:

😝 men blir litt redd for at andre skal kjenne fittelukta. Når jeg tenker meg om så kjenner jeg det på trening av og til. Syns det er lott flaut.

Skrevet

Jeg opplever at særlig én uke av syklusen er en helt sinnsykt tennende lukt. Kjæresten ler av meg for det, for han skjønner når det er slik, han kan merke det på en økning i sexlysten min.

Anonymkode: 73af9...71a

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahah, ganske rart... men jeg liker lukten av min egen vagina😅😅😅 flere her som gjøre det?

😄Herlig naturlig innstilling du har‼️(hadde sikkert likt lukt og smak jeg også)👍👍

Gjest Paramount
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😝 men blir litt redd for at andre skal kjenne fittelukta. Når jeg tenker meg om så kjenner jeg det på trening av og til. Syns det er lott flaut.

Er veldig sjelden så nære tilfeldige kvinner, dessverre må jeg bare si. Vanvittig opphissende duft, lite å være flau over, gir en himmelsk rus for oss spesielt interesserte 😉. Har heldigvis ei hjemme jeg kan snuse litt på av og til 😊.

Skrevet

Liker min egen lukt og smak, kjenner ofte lukt fra meg selv under trening og ved fysisk bøy og tøy.

Hender jeg kjenner lukten av meg selv visst jeg sitter ned i en stol.

Skrevet

Lukter best nydusjet men ja kjennes innimellom og da må jeg dusje for da tenker jeg at nå er jeg skitten..  men lukta er grei nok er mer redd for drops med urin hvis en er uheldig på do. D stinker ille 

Anonymkode: a95f2...ef4

Skrevet
36 minutter siden, Paramount skrev:

Er veldig sjelden så nære tilfeldige kvinner, dessverre må jeg bare si. Vanvittig opphissende duft, lite å være flau over, gir en himmelsk rus for oss spesielt interesserte 😉. Har heldigvis ei hjemme jeg kan snuse litt på av og til 😊.

Kan du ikke bare sånn tilfeldigvis bøye deg ned og plukke opp noe på treningsstudio feks?

Skrevet

Liker lukten min ja, den er deilig. Må snuse på fingrene mine etter jeg har fingret meg før jeg vasker meg. 

Anonymkode: d5037...27a

• Liker 1
Skrevet

Liker lukten min ja, den er deilig. Må snuse på fingrene mine etter jeg har fingret meg før jeg vasker meg. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😊samme gjør jeg, hender også jeg ikke vasker meg☺️

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare sånn tilfeldigvis bøye deg ned og plukke opp noe på treningsstudio feks?

Tvilsom oppførsel og lite troverdig "tilfeldighet".. Men ideen var ikke så verst likevel, det hender jo at jeg blir passert ganske tett på når jeg sitter og trener lårpress..høyden blir riktig også ;). Men tror nok jeg fokuserer på det jeg er der for å gjøre, og heller håpe på ekte tilfeldigheter :).

Skrevet
1 time siden, Paramount skrev:

Tvilsom oppførsel og lite troverdig "tilfeldighet".. Men ideen var ikke så verst likevel, det hender jo at jeg blir passert ganske tett på når jeg sitter og trener lårpress..høyden blir riktig også ;). Men tror nok jeg fokuserer på det jeg er der for å gjøre, og heller håpe på ekte tilfeldigheter :).

Pass deg så du ikke får ståpikk på gymmen ... d var d jo en annen her som skrev om og det var jo helt forferdelig iflg kg😂😂

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
1 minutt siden, Bente1234 skrev:

Pass deg så du ikke får ståpikk på gymmen ... d var d jo en annen her som skrev om og det var jo helt forferdelig iflg kg😂😂

Blir bare sittende og tar noen ekstra sett i så fall, faktisk er det en av de posisjonene det har skjedd :) 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normalt det vel. Merker det på trening innimellom. Tenker ikke så veldig mye over det jeg ihvertfall.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner det selv på trening når jeg begynner å svette. Syns ikke det er verdens beste lukt akkurat, men jeg liker både lukt og smak av meg selv når jeg er kåt. 

Anonymkode: 9c0db...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...