AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Tenkte kjøpe vinterdress nå på salg siden mange har halv pris rundt disse tider. Mitt første barn så lurte på hvilke merker dere er fornøyd med? Har sett en med kult motiv fra reima til 450kr, er det et bra kjøp eller er det andre bedre eller billigere merker man bør gå for? Merke o.l spiller ikke noen rolle men liker at det er motiv/mønster og ikke bare ensfarget Anonymkode: 541bb...9f5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Reima er et bra merke, men det er mange utgaver av disse dressene og alle er ikke like gode. Ville ha gått for en reima tec dress. Bare husk at de er store i størrelsen. Anonymkode: db946...e13 2
Sensi Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 (endret) Siden barnet er så liten så ja, Reima tec er bra. Reima Tec Plus bedre, men de har jeg ikke sett på en stund. Sikkert vannsøylen en skal se på. Isbjorn of Sweeden er enda bedre. Men den trenger barnet ikke før det er større som i fire-fem år. Er også veldig fornøyd med HH dress til mine når de var fra 3-4 år. Ikke like dyr som Isbjørn of Sweeden. Se an været/klimaet (som i hvor I landet du bor) og hvor mye barna er ute i barnehagen. Har dere mye vått vær og de er mye ute, så er vinterdress med høy vannsøyle å anbefale. Endret 7. februar 2020 av Sensi
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 Takk for svar den heter reimatec winter puhuri og er blå med rever på. Baby blir 1 år neste desember så da blir det for å leke ute med oss i hagen og slikt noe - ikke barnehage før høsten etter bor i nordland så varierende hvor kaldt/vått det er. skal sjekke ut isbjørn og HH også, bruker jo selv HH vinterjakke og fornøyd med den - lett å falle for søte motiv på disse dressene. Anonymkode: 541bb...9f5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 Liker godt reima sine, og får de ofte til en god pris. Men de er litt store i str ja. Måtte ta en brett på armene, men det er ikke noe problem med en slik dress. Tror vi hadde str 80 faktisk. Begynte å bruke 86 i klær den vinteren, men dressen passet hele sesongen Anonymkode: 278be...b41 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 Det stod på reima sin hjemmeside at de har lagt til 6cm så de kan brukes hele vinteren, det er jo veldig greit Anonymkode: 541bb...9f5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar den heter reimatec winter puhuri og er blå med rever på. Baby blir 1 år neste desember så da blir det for å leke ute med oss i hagen og slikt noe - ikke barnehage før høsten etter bor i nordland så varierende hvor kaldt/vått det er. skal sjekke ut isbjørn og HH også, bruker jo selv HH vinterjakke og fornøyd med den - lett å falle for søte motiv på disse dressene. Anonymkode: 541bb...9f5 Jeg ville gått for den. Det er en god pris for reimatec. Anonymkode: 3f83c...23e 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 Likte godt Reima da frøkna var liten. Da hun ble litt større gikk vi over til Isbjørn of Sweeden. Beste dressen vi har hatt. Anonymkode: 2dfd3...d0c
Ballongen Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 Har hatt reima til alle mine barn og har alltid vært fornøyd! Tror Reima Stavanger (?) har vært en av mine favoritter 😊 2
Arkana Skrevet 7. februar 2020 #10 Skrevet 7. februar 2020 Didriksons og Reflex er de vi er mest fornøyd med. God valuta for pengene også.
Daraya Skrevet 7. februar 2020 #11 Skrevet 7. februar 2020 Vi har kjøpt Isbjørn of Sweden til ungene, veldig bra kvalitet syns jeg. Dyre ja, men nå på salg er det ok. Husk at du kan selge igjen til en god pris, mine ble aldri slitt ut.
mssi Skrevet 7. februar 2020 #12 Skrevet 7. februar 2020 Jeg sverger(!) til Isbjörn of Sweden. Barna mine har hatt sine på det lengste i 2.5 sesong, og de har blitt arvet videre når de har vokset ut av de. Stoffet er genialt (kun fått en rift på en dress som ble brukt på 3e sesongen). I tillegg er dressen varm, mulig å regulere livet, samt at det er 3cm som kan sprettes opp for å forlenge dressen i armer og ben når den er begynner å bli for liten. Jeg bestiller alltid en størrelse større enn hva barna trenger, dressen smalner mot bena/livet kan strammes inn og det er helt enkelt genialt :-) Hestra sine barnehansker er også gull verdt, det samme gjelder Hestra fjellvott (ull vott inni som kan tas ut).
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #13 Skrevet 7. februar 2020 Er veldig fornøyd med reimatec. Tåler en del vann/våt snø, holder barna varme og er slitesterk. Samt at snøen ikke fester seg. Har forsøkt Didrikson, men barna blir fort våte og snøen fester seg til dressen. Er helt klart ferdig med Didrikson. Til eldste på 8 år ser det ut til at det blir FXR dress til neste år. Anonymkode: f38b6...b84
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #14 Skrevet 7. februar 2020 Alle sier Reima er store i størrelsen, men min jente som bruker 74-80 (15 mnd) passer ikke Reima i 80 lengre. Den er rett og slett for kort 🤷🏼♀️ Den er romslig enda, så det er lengda som er problemet her. Anonymkode: 21606...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå