Gjest Ulykkelig Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Har slitt i åresvis med magen og vært ørten ganger til lege. Kraftige, grusomme smerter i magen, luftsmerter opp i brystet og skuldrene. Svetten siler og i det hele tatt. Etter å ha rast ned over 20 kilo i vekt fordi jeg var livredd for å spise noe, sendte legen min meg omsider til ultrakyd hvor jeg fikk påvist gallesten. Jeg fikk operert bort galleblæren og skulle visst så være frisk som en frisk. Men de samme problemene fortsatte. Gikk til naturterapeut som sa jeg ikke tålte melk i det hele tatt og etter at jeg kuttet ut alt som har melk i, hadde jeg det kjempe mye bedre. Pga galleblæren er borte virker det som kroppen og tarmene ikke tåler for mye "tullemat" og jeg får smerter og vondt igjen og går og traver mens svetten siler. Så kommer jeg meg på do, og da blir det bedre. Virker som tarmene ikke fungerer helt som de skal eller noe. Legene sier det nok bare er forstoppelse og jeg må spise fiber, og jeg blir bare mer og mer lei og oppgitt. Er så trøtt av å leve slik som dette. Og aldri kunne unne meg noe som helst godt å spise. Ikke vet jeg om det er melken i maten lenger som gir smerter, siden jeg av og til får det nå som jeg har kuttet ut alt med melk. Og ikke tør jeg å spise produkter med melk i, for det er liksom litt vanskelig å finne en dag som passer til et grusomt smertestyr. Er det noen der ute som har eller har hatt det på samme måte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå