Anonym-bruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Noen som vet hvor man kan få kjøpt strikkejakke med marius mønster? Syns det mønsteret er så fint, men jeg er desverre ikke veldig flink til å strikke. Har funnet en på hjemmestrikka.no. Noen som har erfaring med denne siden?
Skogkløver Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Du finner strikkejakke på sandnesgarn både med usagte ermer og rundfelling
Anonym-bruker Skrevet 7. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2020 7 timer siden, Skogkløver skrev: Du finner strikkejakke på sandnesgarn både med usagte ermer og rundfelling Men da må jeg vel strikke den selv? Hadde håpet det gikk Ann å finne en ferdig:)
Skogkløver Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 9 timer siden, Anonym-bruker skrev: Men da må jeg vel strikke den selv? Hadde håpet det gikk Ann å finne en ferdig:) Beklager! Jeg leste litt fort og leste "strikkepakke" i stedet for "strikkejakke". Da ville jeg meldt meg inn i en gruppe på Facebook for bestilling av strikketøy. Mange som strikker på bestilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå