AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Hallo. Jeg er gravid, bare 15 uker, så jeg har ikke blitt stor og ser ikke då annerledes ut enn før jeg ble gravid. Jeg er kåt hele døgnet, og noen dager må jeg bruke truseinnlegg fordi jeg rett og slett er så våt av meg. Jeg holder på å gå i bakken av kåtheten, og jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. Mannen vil ikke ga sex, han har null sexdrift, og det gjør meg jo litt «putt». Ikke fordi han ikke vil ha sex, men fordi jeg ikke får fylt mine behov når det kommer til sex(da blir vel alle litt grettene).. jeg fingrer og leker flere ganger om dagen, men jeg trenger pikk liksom.. hva kan jeg gjøre?? Anonymkode: 9a7f5...504
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Som formann i foreningen "Ansvarlige menn som yter kvinner støtte og hjelp i vanskelige situasjoner", er det bare min plikt å hjelpe kvinner som ikke får SEX eller adekvate ONS,FF osv Bare send meg en PM så kan vi diskutere saken. Anonymkode: 935e8...145 1
Cinnamondiva Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Vel, er du keen på litt jentesex? Det beste er å spørre om hvorfor han ikke vil. Han må også møte dine behov
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 Har heldigvis ikke det problemet. Har blitt fort stor, 18 uker gravid nå. Likevel får han stå av å se meg naken. Hadde typen din mer lyst på deg før du ble gravid da? Anonymkode: 0d0af...067
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 Åh ... Fikk ikke sex med min x på et år når hun var gravid ... misunnelig . Tror jeg har utviklet gravid fetisj etter at jeg aldri fikk lov Anonymkode: 21ce0...891
Hr. Aktiv Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 Synes det er litt rart at man ikke kan hjelpe hverandre selv om man ikke har lyst. Det finnes jo mange muligheter for det. Man lever tross alt sammen og skal samarbeide. Men å yte det lille ekstra er det ingen som er villige til.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Skrevet 8. februar 2020 Føler med deg! Jeg er 30 uker på vei og nå begynner det å dabbe helt av. Redd vi ikke kommer til å ha sex på 16 uker 😩 Ikke sover vi på samme rom heller, fordi han syns det er viktig at jeg får den søvnen jeg trenger uten at han vekker meg med snorking. Anonymkode: 88bda...494
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #8 Skrevet 9. februar 2020 Synes det er sexy når dama er gravid jeg 😍 store pupper og litt ekstra frodig kropp 😅 Anonymkode: ff6d3...1cd
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. februar 2020 #9 Skrevet 9. februar 2020 På 7.2.2020 den 2.40, Cinnamondiva skrev: Vel, er du keen på litt jentesex? Det beste er å spørre om hvorfor han ikke vil. Han må også møte dine behov Må han? Når ble det greit ha tvinge noen til sex?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #10 Skrevet 9. februar 2020 At han har lav sex lyst fant du ikke ut av før du ble gravid ? Anonymkode: 4e0e3...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå