AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #21 Skrevet 7. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De fjerner som oftest såpass lite i dag at det har absolutt ingenting å si. De fantes ikke bekymret over at jeg var konisert, det ble nesten bare avfeid som ingenting. Så det der du linker til stemmer ikke i det hele tatt. Anonymkode: 24094...183 Så du vet bedre enn Norsk Helseinformatikk med eksperter fra St. Olavs, Sintef og NTNU? 🙄 Artikkelen ble senest oppdatert i 2019 - ikke akkurat utdatert heller. Ikke bra at de avfeiler slikt som "ingenting", uansett hvor mye som ble tatt. Anonymkode: b5a18...714 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #22 Skrevet 7. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du vet bedre enn Norsk Helseinformatikk med eksperter fra St. Olavs, Sintef og NTNU? 🙄 Artikkelen ble senest oppdatert i 2019 - ikke akkurat utdatert heller. Ikke bra at de avfeiler slikt som "ingenting", uansett hvor mye som ble tatt. Anonymkode: b5a18...714 Ja, tydeligvis. For jeg ble fulgt opp annenhver uke av en overlege på fødea pga risikosvangerskap. Han var ikke interessert i at jeg var konisert, det hadde mest sannsynlig ingenting å si. En venninne ble også gravid rett etter konisering og fikk, aldri noe ekstra oppfølging. Anonymkode: 24094...183 1
LivetPåNytt Skrevet 7. juni 2020 #23 Skrevet 7. juni 2020 TS her. Til informasjon så har jeg vært på kolonisering. Jeg har min 6 mnd kontroll nå i august og har ventet til da etter anbefaling fra gynekologen på sykehuset. Så da får vi krysse fingrene for at celleprøven i august er OK og at vi kan begynne å prøve.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #24 Skrevet 7. juni 2020 Er i samme båt som deg, ts. Konisert før jul og skal ha 6 mndrs kontroll straks med uttak av 4 nye «riskorn» for biopsi for at de skal se om de har fått tatt alt. Venter til etter jeg har fått svar på det før vi setter i gang med prøving, i tilfelle jeg må igjennom ny konisering Anonymkode: 461e0...f94
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #25 Skrevet 7. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Så du vet bedre enn Norsk Helseinformatikk med eksperter fra St. Olavs, Sintef og NTNU? 🙄 Artikkelen ble senest oppdatert i 2019 - ikke akkurat utdatert heller. Ikke bra at de avfeiler slikt som "ingenting", uansett hvor mye som ble tatt. Anonymkode: b5a18...714 Gynekolog på Medicus (fertilitetsklinikk) adresserte dette i siste episode av Singelkrisa. De tar mye mindre i dag enn de gjorde tidligere, og følgelig er risikoen svært mye lavere. Anonymkode: ca998...03f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #26 Skrevet 7. juni 2020 Fikk også anbefaling om å vente 6 måneder med å bli gravid. Ble ikke fulgt opp noe spesielt, men fikk også beskjed om at det var større mulighet for senabort. Sjansen er heldigvis liten. Hadde styrtfødsel og legen mente at koniseringen kunne ha noe med det å gjøre, men det kan man jo ikke vite. Anonymkode: c93ed...c75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå