AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Hei. Har en del guttevenner, og var på besøk hos en "gjeng" for en tid tilbake. Nå som jeg nylig har blitt singel var alle plutselig veldig opptatt av å diskutere hvordan sexlivet mitt er, i plenum... Hvordan skal jeg tolke dette?... Anonymkode: ac6e7...656
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 Sånn, er de egentlig vennene mine, er det slik gutter snakker om, er noen av de kanskje interessert i meg... (jeg liker han ene utrolig godt ) Anonymkode: ac6e7...656 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 At de er respektløse...... de er ikke ekte venner Anonymkode: b89f2...03c 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 Jeg vil foreslå gangbang neste gang dette skjer for å finne ut av saker og ting. Anonymkode: 7e5ea...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn, er de egentlig vennene mine, er det slik gutter snakker om, er noen av de kanskje interessert i meg... (jeg liker han ene utrolig godt ) Anonymkode: ac6e7...656 Ikke ekte venner, mest venn fordi de vil ha noe ut av, sex. Ja alle hadde nok takket ja og vært interessert i sex med deg , men når de er så respektløse så er det ikke mer enn sex de ser deg for desverre.. Anonymkode: b89f2...03c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 Håper ikke det er tilfellet.. er ikke det vi vanligvis snakker om altså, og jeg spør jo også dem "tullete" hvordan det går på 'den fronten der'. og kan også motivere meg til å gjøre bra ting som jeg kanskje ikke ville turt ellers... men, er så vanskelig å vite om noen er venner eller ei Anonymkode: ac6e7...656
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 Kanskje de er interessert men vil finne ut om du er løs eller ikke. Anonymkode: 483ac...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke det er tilfellet.. er ikke det vi vanligvis snakker om altså, og jeg spør jo også dem "tullete" hvordan det går på 'den fronten der'. og kan også motivere meg til å gjøre bra ting som jeg kanskje ikke ville turt ellers... men, er så vanskelig å vite om noen er venner eller ei Anonymkode: ac6e7...656 Hva er det de spør om og sier da helt konkret? Og hva mener du med å motivere deg til å gjøre ting du ikke hadde turt ellers? Anonymkode: b89f2...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå