Gå til innhold

Jaget etter å bli gjeldsfri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei. Lei av det hamsterhjulet som vi følger alle sammen.Vil bare melde meg ut. Vekk fra alt passer ikke inn. I dette .

Anonymkode: 0859c...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..  løsning. enkel er ikke lån penge.

Anonymkode: a2461...7da

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er lei. Lei av det hamsterhjulet som vi følger alle sammen.Vil bare melde meg ut. Vekk fra alt passer ikke inn. I dette .

Anonymkode: 0859c...6e2

Jaget etter å bli gjeldfri, jeg er der selv. Jeg tror jeg er gjeldfri om 5 år når jeg er 37 år. Gjeldfri bolig, bil og studielån. For en herlig frihet det vil bli! Jeg føler nesten det er motsatt, at folk flest ikke betaler nok på gjeld. Bygger ut, pusser opp, kjøper nytt i stedet for å sikre seg selv og betale gjelden. Hva er alternativet ditt? Leie resten av livet?

Anonymkode: 69355...f25

• Liker 5
Skrevet (endret)

Nei. Men tenkte du. At du bare skulle bruke andres penger? Uten å betale tilbake. For var jo aldri dine.

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet

Gjeldsfrihet er det nest beste etter å leve i et fritt samfunn, men pass på å leve litt på veien 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjeld, men har tilgang til nok penger til å være gjeldfri om jeg ønsket det.

Skrevet
På 6.2.2020 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Jaget etter å bli gjeldfri, jeg er der selv. Jeg tror jeg er gjeldfri om 5 år når jeg er 37 år. Gjeldfri bolig, bil og studielån. For en herlig frihet det vil bli! Jeg føler nesten det er motsatt, at folk flest ikke betaler nok på gjeld. Bygger ut, pusser opp, kjøper nytt i stedet for å sikre seg selv og betale gjelden. Hva er alternativet ditt? Leie resten av livet?

Anonymkode: 69355...f25

Leie trenger ikke å være så dumt, en står langt friere som leier enn eier.

Skrevet (endret)

Gjeld er en illusjon basert på det faktum at vi kan dø ethvert øyeblikk..

Endret av Veslemøy22
Skrevet

gjeldsfrihet gor folket mulighet til å kjøpe seg bolig nummer 2 og 3,og dermed tjene penger på utleie. Si gjerne at du ikke vil være bolighai eller tjene penger på andre........men da er du kommunist,så da kan du helle betale gjeld til du er pensjonist,hvert sitt valg.

Anonymkode: f2d9b...016

Skrevet

Gjeld er en lovnad om at man klarer å produsere i framtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...