Gå til innhold

Tpe Dukke

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vil ha en mann

Anonymkode: 1984e...649

Ja, ok:) Ærlig sak, haha. Men ts kan jo ikke tilfredstille all verdens kvinner. Det blir mye å legge på skuldrene hans:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 7.2.2020 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Haha.

For noe vås! Fleshlight er jo en imitasjon av en avkuttet kroppsdel, er like rapeculture det.

Du høres ut som en av de SJW feministene som mener sex-dukker er en trussel til deres sexuelle makt over menn.

Litt rart at jeg må forklare dette til deg men dukken er mitt leketøy og jeg kan gjøre hva jeg vil med den, jeg kan slå den om jeg vil. Det spiller ingen rolle.

Vet du hvorfor?

Fordi det er en dukke og den kan ikke føle noe som helst. 

Det er ikke en levende organisme. Det er ikke et menneske med egne meninger og følelser. Den bryr seg ikke om hva jeg gjør med den. Vi har ikke kommet så langt i teknologien at disse dukkene kan føle noe eller klage på måten de blir behandlet på.

Anonymkode: 4ed8f...cf6

Ingen sjw feminister mener det. Det er menn som tror på dette selv. At vi skal føle oss truet av at dere har sex med dukker. Det eneste vi føler er avsmak og at disse sjw feministene hadde rett når de sa at menn er griser som er kun ute etter å tømme seg i kvinner...

Anonymkode: 84b76...896

• Liker 3
Skrevet
På 8.2.2020 den 14.33, AnonymBruker skrev:

Hva har jeg gjort galt? 

Aldri har jeg:

Løyet til en mann jeg likte

vært utro

utnyttet ham økonomisk.

Ellers har jeg alltid vært snill og tålmodig mot menn og de har fortsatt avvist meg

I motsetning til moren min som gjør narr av stefaren min, men han vil fortsatt ha henne. 

Det er tydelig for meg at menn hopper til plan Z når plan A eller B ikke funker. Enten det eller så følger det plan A uten at den funker. 

Jeg er trofast og lojal og jeg liker å gjøre ting i hjemme og gjøre ting for andre. Samfunnet driter i denne velviljen og utnytter meg. Skolen: tar og tar min energi, penger, tid, tillit, uten at jeg fikk noe igjen. 

Det er jo nettopp der du gjør feil.

Det kan til tider virke som om menn VIL ha kvinner som er utro,lyver,misbruker økonomisk osv.

Hører jo stadig at menn sier de liker A men så går de etter B...kvinner som er snille etc er uinteressante, de vil heller jage etter hu kravstore og overlegne dama.

Menn er rare.

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp der du gjør feil.

Det kan til tider virke som om menn VIL ha kvinner som er utro,lyver,misbruker økonomisk osv.

Hører jo stadig at menn sier de liker A men så går de etter B...kvinner som er snille etc er uinteressante, de vil heller jage etter hu kravstore og overlegne dama.

Menn er rare.

Sant. Det er skremmende, forvirrende og trist. For jeg greier ikke leve autentisk. Jeg liker eldre menn litt mer enn de på min alder nå. 

Skrevet
På 8.2.2020 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Tror du så dårlig om menn at du tenker at så lenge dukken kan tilby sex og i tillegg rydder og lager mat så kan man like gjerne ha en dukke i stedet for et forhold til en ekte kvinne? Det sier i så fall mye om hva du tenker det følelsesmessige nivået til menn er. 

Anonymkode: 420a5...33c

Det er jo sant, det ser vi jo her. Hva trenger menn kvinner til annet enn å behage mannen...blir kvalm..vi ser etter så mye mer: personlighet,kjemi,verdier,en fremtid sammen,familieliv etc.

Menn? Næh...så lenge hu vasker huset,lager mat og kan knulles så betyr ingenting noe annet. Kvinner er bare til for å behage mannen..

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Oppgitt78 skrev:

Hvorfor vil de ikke?

Har du møtt menn noen gang? Ikke meg du siterer men menn bryr seg ikke om sånt. De bryr seg kun om sex.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk :)

Det var da så lite😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du møtt menn noen gang? Ikke meg du siterer men menn bryr seg ikke om sånt. De bryr seg kun om sex.

Jeg har møtt mange menn (jobber i et særs mannsdominert yrke), og jeg er mann selv. 

NOEN menn bryr seg kun om sex, men slettes ikke alle. 

Skrevet
På 9.2.2020 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Ingen sjw feminister mener det. Det er menn som tror på dette selv. At vi skal føle oss truet av at dere har sex med dukker. Det eneste vi føler er avsmak og at disse sjw feministene hadde rett når de sa at menn er griser som er kun ute etter å tømme seg i kvinner...

Virker litt sånn når det er så mange feminister vil forby slike dukker.

https://www.youtube.com/watch?v=YaMiH93-iPE

Hva dere føler om det er deres problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...