Gå til innhold

Gave i utdrikkningslag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips?

Jeg får desverre ikke anledning til å gå i min venninnes lag; men vil gjerne kjøpe en liten gave i den sammenheng. Hjelp!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups, er dette vanlig (når man kommer i bryllupet)?

Skrevet

Nja jeg vet ikke - litt både og tror jeg. Jeg skal gi hovedsaklig fordi jeg ikke kan komme da...

Skrevet
Nja jeg vet ikke - litt både og tror jeg. Jeg skal gi hovedsaklig fordi jeg ikke kan komme da...

Fordi du ikke kan komme i bryllupet eller i utdrikningslaget?

Jeg skal i bryllupet, men kan ikke i utdrikningslaget, så dette var litt interessant - kanskje jeg bør kjøpe en liten gave i så måte?

Skrevet

Er det gave til en "gjett hvem du har fått hva fra" lek? I så fall så jeg på de gavene jeg fikk i mitt lag, at de hadde kjøpt ting som jeg skulle forbinde med dem, eller noe vi hadde tilfelles.

F.eks min vennninne gav meg fiskegrateng, for det fikk hun alltid til middag hos meg :) En annen venninne gav meg shimmer-sminke og techno musikk, fordi det var tingen da vi ble kjennt. Og en tredje venninne kjøpte katteleke forrdi vi begge liker katter så godt.

Skrevet

Fordi du ikke kan komme i bryllupet eller i utdrikningslaget?

Jeg skal i bryllupet, men kan ikke i utdrikningslaget, så dette var litt interessant - kanskje jeg bør kjøpe en liten gave i så måte?

Utrikkningslaget, ja.

Skrevet

Jeg er i samme situasjon med en venninne. Forloveren hennes har planlagt en sånn pakke-lek, så derfor vil jeg også gi henne en gave. Og jeg fikk jo gave fra henne i mitt utdrikningslag også da. Men hvis ikke det skulle vært en sånn pakke-lek så hadde jeg ikke kommet til å gi noen gave.

Men uansett: gi noe du forbinder med henne, eller hun forbinder med deg og/eller deres vennskapsforhold.

Skrevet

På den annen side, hvis hun skal gjette hvilken gjest som har gitt hvilken gave, så er det vanskelig når det er en gave "til overs". Min forlover laget en cd til meg med bidrag fra de forskjellige jentene. Og så skulle jeg gjette hvem som hadde kommet med hva. Problemet var bare at vi hadde måttet utsette hele kvelden en uke, og da var det plutselig folk som hadde bidratt med sanger som ikke var med. Litt vanskelig å vite hvem som hadde bidratt med hva da...

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...