Gå til innhold

WEBCRUITER og fb-profilbilde!!! Hva søren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så over de nylig sendte jobbsøknadene jeg har sendt, og der ser jeg profilbilde mitt på fb er lagt ved?!! Jeg har ALDRi lagt det til og jeg har heller ingen bilder på profilen min på webcruiter. Jeg ville heller aldri lagt det ved i en jobbsøknad grunnet at det ikke er et nøytralt og profesjonelt bilde (det er et nærbilde av meg selv foran sjøen på ferie). Jeg har sett over Facebooken min, jeg har aldri koblet sammen det nettstedet med fb (tror ikke det går engang). Noen andre som har opplevd dette? Hva i huleste er det som har skjedd? Jeg er forbanna fordi det kan ha gått utover mulighet for jobb..

Anonymkode: 00aa9...500

Skrevet

Hmm. Sitter som arbeidsgiver og gikk gjennom søknader på webcruiter. Har reagert litt på et par profilbilder som virket litt feil i jobbsøknadene, selv om de ikke var totalt feil, så litt for ferie/privat til å brukes i en seriøs søknad. Kanskje det er favebook profil bilder? 

Anonymkode: 4ace9...38a

Skrevet

Har du brukt samme e-post adresse og passord på Webcruiter som du bruker på FB?.

For meg så ser det ut som at nettsiden til Webcruiter er en dårlig maskert scamside, bare se på den latterlig dårlig oversettelsen og de lovnadene de avarterer med.

Anonymkode: 003f9...621

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Sitter som arbeidsgiver og gikk gjennom søknader på webcruiter. Har reagert litt på et par profilbilder som virket litt feil i jobbsøknadene, selv om de ikke var totalt feil, så litt for ferie/privat til å brukes i en seriøs søknad. Kanskje det er favebook profil bilder? 

Anonymkode: 4ace9...38a

Ts her.

Seriøst? De fleste ville jo ikke brukt slike bilder på jobbsøknad, kanskje flere har hatt samme problem som meg😭 håper du kan se forbi disse bildene!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du brukt samme e-post adresse og passord på Webcruiter som du bruker på FB?.

For meg så ser det ut som at nettsiden til Webcruiter er en dårlig maskert scamside, bare se på den latterlig dårlig oversettelsen og de lovnadene de avarterer med.

Anonymkode: 003f9...621

Ts her. Nei, det er det som er rart! Det er helt annen epost-adresse og jeg har heller ikke lagret bildet på den PC-en jeg søkte med. Jeg har sendt mail til Webcruiter, får se hva de svarer.

Helt enig at webcruiter er skikkelig dårlig og useriøs portal. Synd at de fleste jobbene i helsevesenet blir utlyst gjennom Webcruiter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...