AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Del Skrevet 6. februar 2020 Når vi pusset opp soverommet til mini brukte vi tapet over sponplaten, men flere venner sa at de hadde bare malt rett på sponplaten. Er dette anbefalt? Blir det fint i skjøtene etter man har sparklet? Ser for meg at sparklet blir "glatt" men selve platene blir grovere... Anonymkode: efd1f...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Del Skrevet 6. februar 2020 Jeg synes ikke det blir pent, nettopp pga det du skriver. Men du er sikker på de mener sponplate, og ikke gipsplate? For det går evt helt fint (hvis du er sparkelekspert på skjøtene 👍🏻) Anonymkode: b5d2a...658 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Del Skrevet 6. februar 2020 Ikke blir det pent, og sponplate er generelt dritt. Smuldrer bare opp, er grovt og stygt. Anonymkode: 863ca...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #4 Del Skrevet 6. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det blir pent, nettopp pga det du skriver. Men du er sikker på de mener sponplate, og ikke gipsplate? For det går evt helt fint (hvis du er sparkelekspert på skjøtene 👍🏻) Anonymkode: b5d2a...658 Hm, kan godt hende at de har trodd jeg mente gipsplater, ja! Det hadde jeg ikke tenkt på. Men da tapetserer vi over da, det er jo en relativt enkel del av oppussingen, i forhold til sparklingen som uansett må til 😅 Anonymkode: efd1f...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #5 Del Skrevet 6. februar 2020 Det er vel grunnet sponplater de har brukt. De behandles vel på samme måte som gipsplater, antar jeg. Sponplater som er grunnet fra fabrikken kan males direkte, eller tapetseres. Anonymkode: 5c2cd...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #6 Del Skrevet 6. februar 2020 Legg duk, så får du sterkere plateskjøter og en ensartet vegg. Ikke sparkel og plate som gir to forskjellige underlag. 🙏 Anonymkode: dbebd...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #7 Del Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Legg duk, så får du sterkere plateskjøter og en ensartet vegg. Ikke sparkel og plate som gir to forskjellige underlag. 🙏 Anonymkode: dbebd...09c Hva mener du med duk? Anonymkode: efd1f...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #8 Del Skrevet 6. februar 2020 Vi har et lite vaskerom som vi bare har malte sponplater på. Det ser helt ok ut, men ville aldri gjort det andre steder enn vaskerom/bod. Legg glassfiberstrie over, da får du dn pen og glatt vegg. Anonymkode: 2f17a...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå