Gå til innhold

Svalbard i vinterferien - bestille utflukter på forhånd?

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har vært på Svalbard her? Vi skal dit i vinterferien og gleder oss! Men jeg lurer på om man bør bestille utflukter på forhånd? I utgangspunktet vil jeg egentlig bestille når vi kommer dit, men kanskje det er lurt å bestille noe på forhånd siden det er vinterferie, hvis mange reiser dit.

Erfaringer?

Fortsetter under...

De fleste aktiviteter her kan bestilles fra dag til dag. Det er veldig mange som tilbyr både snøscootersafarier, kjøring med hundesleder, nordlyssafari, turer med beltevogn mm. Men hvis dere ønsker noen av turene med middag i lavo f.eks, så ville jeg nok bestilt på forhånd. Gruvetur også. Og evt grottetur. Men hvis du har bestilt via Spitsbergen travel så hadde jeg tatt kontakt med de for å høre. Men de disponerer bare et visst antall plasser, tilbudet er mye større enn du blir forespeilet av de. Hotellene har veldig gode kontakter når det gjelder turer og aktiviteter. 

Anonymkode: 7ef75...517

• Liker 1

Jeg ville nok ha bestilt noe på forhånd for å være sikker på at dere får gjort de tingene som dere ønsker - på det tidspunktet som dere ønsker. Her er et reisebrev som jeg laget etter en tur dit for noen år siden: http://gardkarlsen.com/Svalbard_trip_report.htm

• Liker 2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...