Gå til innhold

Vagina kuler, er jeg trang?

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36
Skrevet

Jeg har akkurat stappet 2 vagina kuler oppi musa... Tenkte jeg skulle prøve for og stramme opp der nede.... Hva gjør man ikke for kjeresten haha.  Sånt skal sies, jeg har ikke født  barn. 

Men spørsmålet er, er man veldig trang der nede når man har to litt store og tunge kuler der nede men ikke trenger og knipe? For skal man ikke måtte knipe Slik at de ikke detter  ut, er det ikke slik man trener der nede? 😂 Føler meg dum haha. Hilsen kvinne 37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal gå rundt med de og bruke musklene aktivt.

Anonymkode: 25014...6a9

• Liker 1
Skrevet

Hvor store er disse kulene egentlig?

Anonymkode: bcaeb...99c

Skrevet

Ikke stapp ting oppi musa hvis du vil være trang 

Skrevet

Det er forskjellige kg på de kulene tror jeg, alt etter hva du trenger.

Du trenger ikke kuler for å trene ;)

En jordmor sa til meg en gang, at jeg skulle late som jeg hadde en klinkekule rett innenfor åpningen, så skulle jeg late som jeg trakk den opp opp opp helt til «den» ikke kom lengre opp. Lur trening for å kjenne underlivet. 

Altså IKKE putt en klinkekule opp, lat som! 😅

Anonymkode: 25a97...476

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er forskjellige kg på de kulene tror jeg, alt etter hva du trenger.

Du trenger ikke kuler for å trene ;)

En jordmor sa til meg en gang, at jeg skulle late som jeg hadde en klinkekule rett innenfor åpningen, så skulle jeg late som jeg trakk den opp opp opp helt til «den» ikke kom lengre opp. Lur trening for å kjenne underlivet. 

Altså IKKE putt en klinkekule opp, lat som! 😅

Jeg mener gram GRAM, ikke kilo😂😂😂🙈

• Liker 4
Gjest lillemy36
Skrevet

Ja kg er litt mye hahaha.... Jeg fikk nesten ikke ut kulene nå.... Fikk panikk.... De kom endelig ut etter masse pressing..  De gikk i søpla hahaha

Gjest lillemy36
Skrevet

ManJa kg er litt mye hahaha.... Jeg fikk nesten ikke ut kulene nå.... Fikk panikk.... De kom endelig ut etter masse pressing..  De gikk i søpla hahaha

Gjest lillemy36
Skrevet

Men man trener vel der for hver orgasme også? 

Skrevet

Neiii. Ikke i søppla. Stapp de tilbake og knippppp.

Anonymkode: f965e...a2e

Gjest Snorkfrøken36
Skrevet

Noen sa en gang jeg sku tenke meg at jeg sugde inn spaghetti 🤣🤣🤣

Skrevet
9 minutter siden, Snorkfrøken36 skrev:

Noen sa en gang jeg sku tenke meg at jeg sugde inn spaghetti 🤣🤣🤣

Hahaha den skal jeg huske! Er jo litt sånn da haha!!! 

Gjest Snorkfrøken36
Skrevet

Spaghetti blir aldri det samme 🤣🤣☺️

Skrevet
2 hours ago, lillemy36 said:

Jeg har akkurat stappet 2 vagina kuler oppi musa... Tenkte jeg skulle prøve for og stramme opp der nede.... Hva gjør man ikke for kjeresten haha.  Sånt skal sies, jeg har ikke født  barn. 

Kan du ikke heller trene *sammen* med kjæresten din? Prøv først å klemme rundt en finger eller to bare for å bekrefte at du bruker riktige muskler, så klemmer du rundt kjæresten din under sex. ;)

Gjest lillemy36
Skrevet
1 time siden, blaffen skrev:

Kan du ikke heller trene *sammen* med kjæresten din? Prøv først å klemme rundt en finger eller to bare for å bekrefte at du bruker riktige muskler, så klemmer du rundt kjæresten din under sex. ;)

Han vil jo aldri ha sex 😭

Skrevet

Skjønner ikke poenget i kulene jeg.
Kjøpte først noen kuler for nybegynnere (hadde født 1 år i forveien), og de datt aldri ut selv om jeg prøvde å skyve de ut.
Tenkte det var rart, så jeg kjøpte de tygste de hadde på kondomeriet og samme greia der, de datt ikke ut når jeg hoppet trampoline engang.

Trodde tyngden skulle "hjelpe" på muskeloppbyggingen? Eller kanskje jeg har misforstått?

Anonymkode: add84...a93

Skrevet
5 timer siden, lillemy36 skrev:

Ja kg er litt mye hahaha.... Jeg fikk nesten ikke ut kulene nå.... Fikk panikk.... De kom endelig ut etter masse pressing..  De gikk i søpla hahaha

Er man stram og har gode muskler, presses de ut når man strammer musklene.

Anonymkode: ad035...9b6

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke poenget i kulene jeg.
Kjøpte først noen kuler for nybegynnere (hadde født 1 år i forveien), og de datt aldri ut selv om jeg prøvde å skyve de ut.
Tenkte det var rart, så jeg kjøpte de tygste de hadde på kondomeriet og samme greia der, de datt ikke ut når jeg hoppet trampoline engang.

Trodde tyngden skulle "hjelpe" på muskeloppbyggingen? Eller kanskje jeg har misforstått?

Anonymkode: add84...a93

Jeg tror ikke meningen er at de skal dette ut. De holder seg jo fast der som en tampong, og det er jo også en form for vakuum som holder de på plass. 

Jeg trodde meningen var å klemme med de inni og kjenne muskelmotstanden, akuratt som med vanlig vekttrening. Og å gå rundt med de , fordi musklene ubevisst vil jobbe for å holde de mest mulig i ro der inne når man beveger seg. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis disse kulene er tennisballer, så er du nok ganske slakk i systemet.

Endret av DominantHr
Skrevet

Jeg har yoni egg hvor man går til mindre størrelser på eggene for å trene. De store holder seg lettere inne, mens de små har lettere for å dette ut= krever sterkere muskler for å holde dem på plass mens man går rundt. 

Anonymkode: a119a...354

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...