AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Hva feiler det folk? Jeg har ikke lyst til å sette meg i et sete med potensielle bæsjerester, og fragmenter fra spytteklyser og annen skitt. Enkelte av setene har litt av hvert annet oppi seg også. Syns faktisk vi som medpassasjerer kan begynne å si fra. Bussen var ganske full også, men det var ikke aktuelt å sette meg der hun hadde hatt skoene sine. Satt ei kjerring helt bak, som lukta hestemøkk, og skrevte stygt. Sa til henne at det var utrolig ekkelt at hun satt med skitne sko i setet, der andre skulle sitte senere. Ho sa ikke noe, bare himla med øynene. Sladra til bussjåføren at det satt ei feit kjerring helt bak, som lukta hestemøkk, og hadde skoene i setet. Brukte akkurat de ordene ja. Håper de gjør rent. Meldte i hvert fall fra til busselskapet hvilken buss det var. Skulle ønske de begynte med bøter for dette. Anonymkode: afee4...576 4
punkyB Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 Irriterer meg også over dette. Det verste er vel at hun ikke tok ned beina etter at du sa fra. Jeg har sagt fra noen ganger selv men da har jo faktisk vedkommende tatt ned beina og vært tilsynelatende pittelitt flau. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 Ja, jeg ble kanskje litt usaklig, men jeg ble så utrolig irritert. Syns det er så mange ødelagte seter, og jeg syns det er unødvendig at våre skattepenger skal gå til dette. Da jeg var i Spania, satt ingen med beinet i setene, og bussene i motsetning til her, var reine. Anonymkode: afee4...576 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 Offentlig transport er noe av det mest uhygieniske jeg vet om, hvis jeg en sjelden gang må ta buss eller tog så føler jeg meg rett og slett møkkete etterpå. Er glad jeg har egen bil og kan bestemme hvem jeg vil reise sammen med. Anonymkode: 4d2fa...622 3
Gjest Warrior Skrevet 6. februar 2020 #5 Skrevet 6. februar 2020 (endret) Få deg bil og lappen så får du ikke det problemet. Tar buss en svært sjelden gang. Sist var i sommer når jeg skulle på reis. Det er mye gris og grisete mennesker og uansett hvor mye du sier i fra så hjelper det ikke en dritt. Jeg hadde dratt beina til den kjerringa ned jeg hvis hun bare himla med øynene. Hvorfor gjorde du ikke det? Endret 6. februar 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #6 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Offentlig transport er noe av det mest uhygieniske jeg vet om, hvis jeg en sjelden gang må ta buss eller tog så føler jeg meg rett og slett møkkete etterpå. Er glad jeg har egen bil og kan bestemme hvem jeg vil reise sammen med. Anonymkode: 4d2fa...622 Er enig med deg. Hadde jeg kjørt selv, hadde jeg aldri tatt bussen igjen. Dessverre er jeg avhengig av den bussen, så da må jeg vel bare skifte og dusje mer i stedet. Anonymkode: afee4...576
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #7 Skrevet 6. februar 2020 Akkurat nå, Warrior skrev: Få deg bil og lappen så får du ikke det problemet. Tar buss en svært sjelden gang. Sist var i sommer når jeg skulle på reis. Det er mye gris og grisete mennesker og uansett hvor mye du sier i fra så hjelper det ikke en dritt å bare si i fra. Jeg hadde dratt beina til den kjerringa ned jeg hvis hun bare himla med øynene. Hvorfor gjorde du ikke det? Fordi jeg ikke ville ha hestemøkk på meg. Anonymkode: afee4...576 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #8 Skrevet 6. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke ville ha hestemøkk på meg. Anonymkode: afee4...576 Hestemøkk finnes ikke farlig i forhold til de andre bakteriebombene som er på offentlig transport, jeg vil heller bade i hestemøkk eller kumøkk i en time enn å utsettes for bakteriefloraen som florerer på diverse offentlige transportmidler. Anonymkode: 4d2fa...622 2
Gjest Warrior Skrevet 6. februar 2020 #9 Skrevet 6. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke ville ha hestemøkk på meg. Anonymkode: afee4...576 Var hele hun dekket i hestemøkk eller? Bare å ta i beina der det ikke var hestemøkk.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #10 Skrevet 19. februar 2020 Jeg har prøvd meg med en hashtag-aksjon på twitter, men har for få følgere Jeg tar bilder av de som har beina i setet (uten ansikt, selvfølgelig) og tagger Ruter. Håper de etterhvert får fingeren ut og får bedre kontroll på dette. Søplefolk som holder på slik. Anonymkode: 4a35d...977 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #11 Skrevet 19. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har prøvd meg med en hashtag-aksjon på twitter, men har for få følgere Jeg tar bilder av de som har beina i setet (uten ansikt, selvfølgelig) og tagger Ruter. Håper de etterhvert får fingeren ut og får bedre kontroll på dette. Søplefolk som holder på slik. Anonymkode: 4a35d...977 Hva mener du de skal gjøre for å få kontroll på dette, og skal utgiftene til dette betales ved hjelp av økte billettpriser? Anonymkode: b67ba...bc5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #12 Skrevet 19. februar 2020 Som renholder med ansvar for et par ferger kan jeg melde at det ikke er noe bedre her. Og det er ikke barn/ungdommer som er verst, men voksne på 25+. Jeg ser dem nemlig når jeg kommer/går. Og jeg vet at de vet at de gjør noe galt, for med en gang jeg kommer i arbeidstøy får de føttene ned i en fart... Hver dag bruker jeg mye tid på å vaske stolseter med skitne fotspor (står de i setene?) og armlener. Hva tenker de på, egentlig? På neste tur kommer kanskje gamle bestemor på 80 år som skal til byen og har på seg sin fineste kåpe. Hun ser ikke så godt, og setter seg på det skitne setet. Anonymkode: 40fc8...a81 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #13 Skrevet 19. februar 2020 På 6.2.2020 den 21.27, Warrior skrev: Var hele hun dekket i hestemøkk eller? Bare å ta i beina der det ikke var hestemøkk. Studerte ikke, men hele påkledningen hennes så seig og ekkel ut. Anonymkode: afee4...576
Gjest Saph Skrevet 19. februar 2020 #14 Skrevet 19. februar 2020 Det minste de kunne gjort var å bytte ut stoffet i setene med noe man kan tørke av enkelt. Det ville hjulpet både passasjerer, sjåførene som innimellom må tørke over, og renholdsarbeiderne.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #16 Skrevet 19. februar 2020 10 timer siden, Saph skrev: Det minste de kunne gjort var å bytte ut stoffet i setene med noe man kan tørke av enkelt. Det ville hjulpet både passasjerer, sjåførene som innimellom må tørke over, og renholdsarbeiderne. Det var et godt forslag. Idiotisk at de ikke har tenkt på dette før selv. Anonymkode: afee4...576
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #17 Skrevet 27. februar 2020 På 19.2.2020 den 9.06, AnonymBruker skrev: Hva mener du de skal gjøre for å få kontroll på dette, og skal utgiftene til dette betales ved hjelp av økte billettpriser? Anonymkode: b67ba...bc5 Flere vektere på buss og bane, og ja. Hvis folk på død og liv skal spre møkka si, får de betale for det. Anonymkode: 4a35d...977 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå