Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig hatt positiv test, på clearblue digital sto det i helgen 1-2 og idag 2-3. Men har siden mandag hatt brun utflod, og nå begynte jeg akkurat å blø, fortsatt relativt mørkt, men mer blod enn tidligere. 

Har hatt uttalige spontanaborter og virker som om dette også ender dårlig. Men er det noen med samme erfaring det gikk bra for? Skjønner jeg er desperat nå, men håpte at det skulle klaffe denne gangen 🥰

Anonymkode: 43bb8...3f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd begge utfall ved blødning i uke 5. Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 9f36f...293

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd begge utfall ved blødning i uke 5. Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 9f36f...293

Krysser det jeg har ❤️🤞🏼

Anonymkode: 43bb8...3f4

• Liker 1
Skrevet

Opplevd begge jeg også, ene gangen gikk det dårlig andre gikk det bra ♥️ Ønsker deg lykke til og krysser fingrene ♥️

Anonymkode: bd061...c76

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare dårlig erfaring med blødning i svangerskap dessverre. Håper det går bra for deg ❤️

Anonymkode: 548c8...9bf

Skrevet

Ja, jeg blødde en del da, og det gikk veldig bra. ( 8 år siden)

• Liker 1
Skrevet

Har du noen smerter nederst i magen? Jeg blødde i uke 8, og det endte dessverre med spontantabort...💔

Anonymkode: 82868...d7f

Skrevet

Jeg hadde en stor, men kort blødning i uke 6. Spottet også brunlig utflod frem til uke 12. Hadde ikke smerter i forbindelse med blødningen. Det gikk bra. Er 13 år siden og resultatet er hormonell som søren nå. ;)

Anonymkode: 2e6ce...f71

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en stor, men kort blødning i uke 6. Spottet også brunlig utflod frem til uke 12. Hadde ikke smerter i forbindelse med blødningen. Det gikk bra. Er 13 år siden og resultatet er hormonell som søren nå. ;)

Haha denne må jeg bare le litt av 🤭 jeg har nylig hatt en blødning i uke 6, ingen smerter men har heller ikke vært på UL for å se om det går bra. Jeg lever i håpet 🤞🏼❤️

Skrevet
39 minutter siden, Carjo4 skrev:

Haha denne må jeg bare le litt av 🤭 jeg har nylig hatt en blødning i uke 6, ingen smerter men har heller ikke vært på UL for å se om det går bra. Jeg lever i håpet 🤞🏼❤️

Håper det går bra ❤️

Hvordan går det, ts? Selv har jeg opplevd at det går begge veier. I forrige svangerskap hadde jeg litt brunlig blod og mistet. I dette svangerskapet hadde jeg noen dager med rødt blod, men er nå i uke 34 😍

Skrevet
51 minutter siden, Carjo4 skrev:

Håper det går bra  ❤️ 

Hvis det har sluttet å blø og du ikke har smerter så er ihvertfall det veldig positivt. 

Skrevet

Jeg hadde det som så ut til å være en vanlig mensblødning i august for noen år siden. Testet derfor ikke. Måneden etter, i september, kom ikke mensen, og jeg testet og så jeg var gravid. Hipp hurra.

Da barnet ble født, en hel måned før termin, mente legen at han umulig kunne være en hel måned prematur. Så legen mente jeg måtte ha blitt gravid en hel måned før jeg trodde, altså i august, den måneden jeg hadde det som virket som en vanlig mens.

Det ble altså født et barn av det, selv med en stor ukeslang "mens"blødning helt i starten av svangerskapet :)  Godt jeg ikke visste at jeg var gravid da, ellers hadde jeg jo bekymret meg halvt i hjel!

Anonymkode: b20e6...8b0

Skrevet

Er selv gravid i uke 20, men i uke 5-9 hadde jeg småblødninger daglig. På OUL så alt bra ut. så krysser fingrene for deg😊

Anonymkode: 1c875...ff1

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde det som så ut til å være en vanlig mensblødning i august for noen år siden. Testet derfor ikke. Måneden etter, i september, kom ikke mensen, og jeg testet og så jeg var gravid. Hipp hurra.

Da barnet ble født, en hel måned før termin, mente legen at han umulig kunne være en hel måned prematur. Så legen mente jeg måtte ha blitt gravid en hel måned før jeg trodde, altså i august, den måneden jeg hadde det som virket som en vanlig mens.

Det ble altså født et barn av det, selv med en stor ukeslang "mens"blødning helt i starten av svangerskapet :)  Godt jeg ikke visste at jeg var gravid da, ellers hadde jeg jo bekymret meg halvt i hjel!

Anonymkode: b20e6...8b0

Burde ikke terminen blitt justert på ultralyd, dog??!!

(Dette er nok en grunn til at tidlig ultralyd burde være tilgjengelig for alle gravide. Termin satt i uke 12 vil aldri være en hel måned feil...)

Anonymkode: faae9...7a1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...