Gå til innhold

Lyst til å teste ut jentekos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som så mange andre her inne er dette en fantasi jeg kunne tenkt meg å prøve ut. Bor i Innlandet og trenger tips til hvordan gå frem. Er midtveis i livet og ser relativt bra ut.  Har noen ganger fått sjans ute på byen og tenker jeg bør slå til neste gang.Jeg er opptatt av diskresjon og er engstelig for rykter. Tips anyone, eller noen som vil dele erfaringer?

Anonymkode: 0ee9e...430

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OT men hvorfor kalle det «jentekos», man ville aldri kalt det «hyttekos» skal det liksom være søtere og mer uskyldig enn sex? Herre Gud voksne mennesker må vel greie å snakke om sex på en voksen måte som ikke  fordummer temaet? 

Anonymkode: 87a49...a09

• Liker 1
Skrevet

Innlandet her også. Har ingen tips dessverre. Jeg har prøvd Gaysir flere ganger, men de jentene som er ute etter det samme har som regel en kjæreste som selvfølgelig skal sitte å glo på oss under akten, noe som er helt uaktuelt for meg. 

Anonymkode: fa808...bc1

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innlandet her også. Har ingen tips dessverre. Jeg har prøvd Gaysir flere ganger, men de jentene som er ute etter det samme har som regel en kjæreste som selvfølgelig skal sitte å glo på oss under akten, noe som er helt uaktuelt for meg. 

Turn off!😅

Anonymkode: e9290...c4a

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OT men hvorfor kalle det «jentekos», man ville aldri kalt det «hyttekos» skal det liksom være søtere og mer uskyldig enn sex? Herre Gud voksne mennesker må vel greie å snakke om sex på en voksen måte som ikke  fordummer temaet? 

Skjønner hva du mener. Jeg er totalt uerfaren, og kunne godt startet i det små med litt klining og kos. Det må ikke være full utfoldelse første gang. Det er ikke gitt at det føles riktig selv om det er en heftig fantasi.Derav ordet jentekos :) 

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er klar over dette. Det er uaktuelt for meg også. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener. Jeg er totalt uerfaren, og kunne godt startet i det små med litt klining og kos. Det må ikke være full utfoldelse første gang. Det er ikke gitt at det føles riktig selv om det er en heftig fantasi.Derav ordet jentekos :)

Men igjen, det er ikke en «klem/kos» du er ute etter. Kall en spade for en spade. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Turn off!😅

Anonymkode: e9290...c4a

Turn on! 😅

Anonymkode: 34728...865

• Liker 2
Skrevet

Hei.  Prøv lyst-Club sin (premium) utgave. Seriøse folk som ønsker 3-kant/swingers ol. 

Vi som par er der selv 😉

Anonymkode: 2e0e3...b63

Skrevet

https://universitas.no/sak/65580/sofia-27-arrangerer-sexfester-for-kvinner/

Anonymkode: 8ab3b...b5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...