Gå til innhold

Tips til gode ballerinasko

Anbefalte innlegg

Gjest Lily_88
Skrevet

Jeg har spart opp litt til å bruke på noen gode ballerina sko, men det er så mange å velge i mellom, og mange merker! 

Jeg har egne klær og sko til jobb, men trenger gode ballerina til hverdags. Er det verdt å legge nesten 1500,- på Michael kors? Så noen i vinduene på en Høyer-butikk, men er det verdt det? 

Har før kjøpt fra KappAhl, h&m, osv, men de tåler ikke duskregn og blir fort ødelagt etter en sommer liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gabor og Geox har ballerinasko av god kvalitet.

• Liker 1
Skrevet

jeg pleide å kjøpe dyre ballerinasko fra Franch Sole, men har falt ned på at Clarks sine er best. De ser helt klassisk ballerina ut, har god kvalitet, koster ikke allverden i forhold til designermerkene, men har vesentlig bedre komfort.

https://www.footway.no/couture-bloom-black-leather.html?channable=e17907.MjUzNDk0MDE0MDAy&size=40&gclid=EAIaIQobChMI6unpv53D5wIVxIayCh0QUwBsEAYYBCABEgKxUvD_BwE

Anonymkode: 04618...589

• Liker 1
Skrevet

Ecco eller Gabor!

Anonymkode: a497f...103

• Liker 1
Skrevet

Peter Kaiser, Gabor, Høgl. 

Kjøp med rågummisåle, ikke plastsåle. Gjerne med demping inni, som de fleste Gabor har inni seg.

Men regn...Ikke bruk dette i regn, samme hvilket merke. De er ikke sydd sammen, men de er smeltet sammen med en membran. Denne går opp om de blir våte. Imprignere er fint, men regnvær er døden for sko som oftest.

Skrevet

Jeg har denne fra Gabor i en pudderrosa/lys lys brun/beige. Kan bo i dem.

2310317_r01.jpg?width=800&height=650&qua

• 2 uker senere...
Skrevet
På 10.2.2020 den 5.19, AnonymBruker skrev:

Ecco eller Gabor!

Anonymkode: a497f...103

Enig i dette! Min elsk er på Ecco om dagen, fordi man kan gå i dem hele dagen og føttene har det helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...