AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Jeg bare lurer på om du føler du blir en bedre/verre person av å skrive på KG. Det er jo mye tungt innhold her, og negativitet. Føler du at du blir negativ selv og begynner å skrive mer negativt også? Hva mener du er verst på KG for tiden ?? Og var det en gang i tiden at alt var ''harmonisk'' her? Anonymkode: 344b4...8da 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 Verre. Allerede begynt å merke at jeg skriver mer krast, både her og på andre forum. Også har jeg innsett at jeg virkelig hater mennesker, og det er neppe et godt utgangspunkt. Ønsker meg en vei ut av samfunnet som helhet, med egenbygd bolig i skogen, fri jakt og fiske, dyrking av egne grønnsaker og ingen å forholde meg til. Ingen eiendomsskatt, ingen jobbpress, ingen som kan fortelle meg at jeg er egoistisk fordi jeg har valgt et annet liv enn det folk flest gjør. Anonymkode: 2d375...e0f 6
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 Morsommere. Tar ting med letthet, og blir sjeldent overrasket overfor hva folk skriver. Hørt/lest/sett det meste av det meste av det meste. Undres kanskje bare på andre mennesker perspektiv. Det synes jeg er interessant. Pluss, jeg liker å dele av min kunnskap☺️
Veras123 Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 Det spørs litt på person. Om man er bevisst over det en leser, og kjenner seg selv og sine grensee, tror jeg ikke det hse noe å si. Jeg føler meg som samme som før. Ser på forumet her, mer som et sted å værw sosial. Kunnskap søker jeg andre plasser.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #5 Skrevet 6. februar 2020 Jeg føler jeg lærer mye om mennesker og verden, egentlig. Jeg ser mange nye synspunkter og får innblikk i andres tankegang og følelser. Mye som skrives her er gjenkjennelig, mye gir mening, og folk søker trøst i hverandre. KG er fint på mange områder, selv om det er mange mennesker som skriver stygge ting. Jeg føler ikke jeg blir mer negativ av å være her - kanskje mer tankefull, og jeg tar meg ikke lenger nær av hva folk skriver her på samme måte som jeg kunne gjøre før. Jeg vet litt mer om hva jeg ikke bør poste - at ved å skrive enkelte ting så kunne jeg risikert å bli kastet til løvene, og unngår å skrive ting jeg vet kan utløse side på side med negativ kritikk. Jeg har vært her lenge nok til å forstå dynamikken, og jeg vet ca hva som er trygt å poste og ikke. Anonymkode: c9d08...674 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Hverken bedre eller verre tror jeg. Men man får jo et innblikk av hvordan mange mennesker er, og det er ikke alltid positivt. Anonymkode: afa47...808 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Man innser hvor dumme flk engetlig er, da, og man vet hvor kjipe konsekvenser ignoransen deres har for folk rundt dem. De går rundt glade og tripper på tå, samtidig som de skader andre mennesker rundt seg inn til margen uten å ane det selv. De verste eksemplene er nok de som er foreldre og ikke aner hvilke psykiske skader og oppheng de gir barna sine Anonymkode: 259df...4d1 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 Jeg lærer. Om situasjoner og relasjoner. Om ulike samfunnslag. Det gir meg innblikk i mye, i og med at jeg selv lever veldig skjermet og trygt, og det meste har gått på skinner. De gangene KG får meg til å føle meg det minste dårlig, eller jeg blir for provosert av en tråd, så logger jeg av. Lar det ligge. Ingenting her er verdt å bruke frustrasjon eller bekymringer på. Og her som i det virkelige liv har jeg aldri sett formålet med å få andre til å føle seg verre. Men i det store og hele tenker jeg at mennesker som holder på slik ikke kan ha det så godt med seg selv. Anonymkode: e1d1c...fbe
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 Jeg blir sjokkert over hvor mange ustabile mennesker som er her, samt rasismen og manne-og kvinnehatet. Anonymkode: 2e635...20b 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #10 Skrevet 13. februar 2020 VERRE.. har blitt helt korka i hodet etter jeg ble avhengig av kg.. det er nesten skummelt Anonymkode: 8e9dd...40a 3
Castor Troy Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 På 6.2.2020 den 13.44, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer på om du føler du blir en bedre/verre person av å skrive på KG. Det er jo mye tungt innhold her, og negativitet. Føler du at du blir negativ selv og begynner å skrive mer negativt også? Hva mener du er verst på KG for tiden ?? Og var det en gang i tiden at alt var ''harmonisk'' her? Anonymkode: 344b4...8da Det er lett å bli misforstått på KG. Man ser bare tekst, men aner ikke om det er sagt med sinne, ironi eller et smil om munnen.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #12 Skrevet 15. februar 2020 Jeg mistenker faktisk at forumet har vært med å gjøre meg verre. Jeg ble medlem her fordi jeg ville ha et raskt svar ang utdanning, dette var i 2014. Deretter begynte jeg å opprette tråder ang dating og en mann jeg var forelsket i. Deretter har jeg nærmest blogget her inne. Alltid funnet noe å spørre om eller skrive om. Så blir jeg ekstremt påvirket av alle andre negative menneskene her. Og enda verre da....hvis jeg kritiserer andre for å være negative så får jeg bare enda mer kritikk. «Vi er ikke negative, vi er realistiske!».Da kan jeg tenke «men da har nok jeg bedre forutsetninger enn deg» og da skal du ihvertfall settes ned! Gud forby å tro at du kan noe andre ikke kan. Dette er ikke bare kg, men også andre forum. Det blir som å henge i et miljø. Du blir påvirket av dine miljø Anonymkode: 77650...9db 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #13 Skrevet 15. februar 2020 Endrer nok ikke personlighet i det hele tatt, men bruker tid på dette som burde blitt brukt på mer fornuftige ting, og dermed blir jeg en dårligere utgave av meg selv. Anonymkode: cfb7a...1fa
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #14 Skrevet 15. februar 2020 Jeg var nok en ganske skeptisk og realistisk person før jeg begynte å henge på KG også. Jeg har alltid vært mistenksom overfor ukjente mennesker og deres motiver, og er nok ikke særlig lett å lure. Men herregud, etter å ha lest hva folk utsettes for og blir lurt av her på forumet kan man jo nesten bli skyggeredd...! Menn er utro, kvinner er utro, folk blir ghostet for ikke noe, man møter gærninger overalt, og kvinnfolk i Norge i dag er noen skjøre persilleblad som griner for alt, alle menn er analsex-fikserte..... ja, det er liksom ingen grenser for noe. Etter å ha lest hundrevis av utroskapstråder her på forumet de siste årene, har jeg egentlig bestemt meg for at jeg like gjerne kan forbli singel resten av livet. Jeg har hatt min del med kjærester, og jeg har vært gift, det mangler liksom ikke på de erfaringene. Men jeg orker ikke bli en del av den bedradde statistikken som KG skriver om nesten hver dag. Anonymkode: dfe16...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #15 Skrevet 15. februar 2020 Kommer an på tråden. Jeg kan bli skikkelig forbanna på folk her inne, og da klarer jeg ikke å la være å skrive. Selv om jeg vet at det kan bli rapportert. Noen kommentarer her kan irritere vettet av meg. Kan være blid i andre tråder, og le mye også. Noen ganger kan jeg få et helt annet syn på en sak, bare utifra hvordan noen svarer. Og det liker jeg, kan bli en skikkelig heks av å være her, men jeg kan plutselig få et nytt syn på ting også når det forklares på en måte jeg ikke hadde tenkt over selv. Og det er jo positivt. Anonymkode: 6677d...1a7
Husholdning1 Skrevet 15. februar 2020 #16 Skrevet 15. februar 2020 KGs særdeles lave kunnskaosnivå får meg til å føle meg kunnskapsrik, selv om jeg egentlig bare har litt høyere kunnskaper enn gjennomsnittet i befolkningen. 1
WonderWomaan Skrevet 16. februar 2020 #17 Skrevet 16. februar 2020 Er samme person uansett. Merker ikke forskjell...
Bix Skrevet 16. februar 2020 #18 Skrevet 16. februar 2020 Innfør obligatorisk lesing av de negative trådene her i forumet for alle tenåringer som drømmer om den store kjærligheten, og vips - antall barnefødsler vil synke som en stein, og man har løst overbefolkningsproblemet. Men se dette også fra en annen kant - etter at VG Debatt begynte å stenge om natten, aviser har kuttet ut kommentarfelt, en del av diskusjonen har flyttet seg til Facebook, og ellers kreves det i stadig større grad bruk av "fullt navn", er Kvinneguiden det eneste større norske debattforumet med mye trafikk som er åpent 24 timer i døgnet og som fortsatt er anonymt; ytringsfrihetens siste utpost her i landet. Så jeg ser bort fra de negative kommentarene selv om det er trist å vite at kvinner ødelegger så mye for seg selv ved å til de grader baksnakke andre som man gjør her; slik kan man bli kjent med den sanne menneskenaturen bak sminken og det søte smilet.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #20 Skrevet 16. februar 2020 Kjenner at det er hardt å tilhøre en gruppe som får kjørt seg med tanke på stigma og fordommer. Det blir litt komprimert og veldig tydelig. Er relativt nykommer, så mulig man herdes med tiden? 🙂 Anonymkode: 20175...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå