Gå til innhold

HVOR VIL DU BO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bodd et år i utlandet, og nå vil jeg aldri bo noe annet sted enn Norge. Norge er best!

Skrevet
Har bodd et år i utlandet, og nå vil jeg aldri bo noe annet sted enn Norge. Norge er best!
Yepp, men det som er litt rart...er at de aller fleste må "ut" for å forstå hvor godt Norge er å bo i. :)
Skrevet

Frankrike, Spania og Storbritannia.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Italia, frankrike eller spania ien av storbyene.. Drömmer ja :tunge1:

Gi meg sol, god mat og litt mer åpnehet. Masse mennesker... Hmm

Skrevet

Italia!!!

har alltid drømt om å bo i en leilighet i italia, sørover i landet.

ha en liten smijernsbalkong ut mot en liten handlegate så jeg kan sitte på morgenen og drikke te og lese avisen mens jeg hører prat og lukter blomster fra butikkene.....

tatt med stafelier og tegnesaker ut og tegnet enger med solsikker og andre blomster og små hus.

Italia!! helt klart.

og jeg som ikke engang har vært der.... :o :ler:

eller afrika, det hadde også vært meget interessant! Gambia selvsagt. :)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Hahhaha!!

Jeg har heller aldri värt i Italia :oops: :oops: .. Men alltid drömt om denne balkongen og tegnesakene, jeg og :ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg vil bo i stråhytte på stranden i Goa-India.

Skrevet
Hahhaha!!

Jeg har heller aldri värt i Italia :oops: :oops: .. Men alltid drömt om denne balkongen og tegnesakene, jeg og :ler:

wow, lik drøm? stilig! :ler:

og ingen av oss som egentlig aner hva vi drømmer om engang! :ler: (siden vi ikke har vært der)

Gjest Tari i.i
Skrevet

Om jeg skal bo i utlandet må dt være et av de landene jeg har vært i og som jeg trives best i....Italia tror jeg..

Nydelig land.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

wow, lik drøm? stilig! :ler:

og ingen av oss som egentlig aner hva vi drømmer om engang! :ler: (siden vi ikke har vært der)

Rart det der.. det er noe med romantikken liksom.. Jeg vet ikke. jeg vill helst bare väre Amalie fra Montemarte :oops: .. i Italia. Litt sånn.. :ler:

Skrevet

Rart det der.. det er noe med romantikken liksom.. Jeg vet ikke. jeg vill helst bare väre Amalie fra Montemarte :oops: .. i Italia. Litt sånn.. :ler:

:ler: ja.

dette har vært en drøm for kunstneren i meg bestandig.

bare leve og nyte, male og lese, drømme og elske! :ler:

Skrevet
dette har vært en drøm for kunstneren i meg bestandig.

bare leve og nyte, male og lese, drømme og elske! :ler:

.. Kan droppe malingen jeg da .. men ellers høres det bra ut.. :sjarmor:

Skrevet

Jeg har bodd i USA (California), og kan med sikkerhet si at jeg ikke ville ha bosatt meg der for alltid.

Jeg vil bo i Norge, men kunne godt ha hatt et feriehus enten i Italia, Frankrike eller Spania :) .

Skrevet

Frankrike eller Australia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...