Gjest Rubinrød Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Hvilket land kunne du tenke deg å bo i istedet for Norge? Jeg tror jeg ville bodd i New York eller California..
Gjest Rubinrød Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 Nei, dette ble feil, skulle egentlig ligge på snikk-snakk denne her..
Gjest Formosiss Skrevet 7. juni 2005 #3 Skrevet 7. juni 2005 Nå er hverken New York eller California -land- da, siden det er det du spør om. Antar du tenker på U.S.A ;-) Kunne tenke meg å bodd på island.
Gjest Dum Perignon Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Sveits, Monaco og Island i en tredelt turnus.
@lfa Skrevet 7. juni 2005 #10 Skrevet 7. juni 2005 USA (mai - juli), Australia (august - oktober), Canada (november - januar), og New Zealand (februar - april) Det hadde vært helt perfekt...
Anglofil Skrevet 7. juni 2005 #12 Skrevet 7. juni 2005 Storbritannia, Spania, Sverige eller Danmark. Mvh Yvonne
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. juni 2005 #13 Skrevet 8. juni 2005 Da jeg var yngre ønsket jeg å bo i England - det har jeg gjort. Nå bor jeg i Danmark, og vil heller bo i Norge der alle vennene mine er. Ellers kunne jeg godt bodd i Italia der våren kommer tidlig og maten er god
Gjest Rubinrød Skrevet 8. juni 2005 #15 Skrevet 8. juni 2005 Formossis eller hva det var: Vet at California og New York ikke er noen land ja, beklager feilen du. Men du skjønte det jo hva jeg mente. Herregud.
Trampe Skrevet 8. juni 2005 #16 Skrevet 8. juni 2005 Italia, Australia eller USA (da fortrinnsvis Florida eller California)
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2005 #17 Skrevet 8. juni 2005 Det er mange land jeg elsker å besøke og som jeg kan dagdrømme om å bo i (fordi det er så fint å komme som "rik turist på ferie" dit), men når det er sagt, er jeg så utrolig taknemmelig over å ha blitt født i Norge! Selv om det er enkelte ting som er "morsommere", mer spennende eller flottere i en del andre land (og byer!) føler jeg meg priviligert som får leve i Norge og ha mulighet til å kose meg andre steder!
Gjest SumoBryter Skrevet 8. juni 2005 #18 Skrevet 8. juni 2005 I stedet for her jeg bor kunne jeg tenkt meg å bo i Jeg kunne tenkt meg å bo her i Storbritannia, men på landet!! Men aller helst Finland eller Trondheimland
Morea Skrevet 8. juni 2005 #20 Skrevet 8. juni 2005 Det er egentlig ganske få land jeg ikke kunne tenkt meg å bo i for en periode. Trives overalt jeg.. Men i legre tid ,eller muligens for godt, må jeg vel si Italia, Frankrike, Tyskland, Hellas, Spania, USA, Storbritannia, Irland. Uten rangering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå