AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Hei! Jeg har en deltidsjobb der jeg jobber to dager i uken for en bedrift, og jeg vet at arbeidsgiver har rett til å andre på timelistene. Det jeg stusser på, er at jeg i dag fikk varsel om at erbeidsgiver ønsker å endre på tidspunktene jeg er på jobb på. Fair nok. Men endringene trår i kraft fra og med neste uke, og det kom veldig brått på meg, jeg hadde lagt planer i forhold til hva jeg visste før jeg fikk varselet og jeg kan ikke endre på de planene som allerede er spikret fast. Jeg føler meg litt rådløs ettersom jeg ikke ønsker å komme i konflikt med arbeidsgiver, men jeg lurer på om det er OK å endre på så kort varsel? Dette kom veldig brått på meg også. Anonymkode: d97c5...f5b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 De KAN nedre med kort varsel DERSOM du sier det er greit. Ellers er det MINST 14 dagers varsel som gjelder. Anonymkode: 3cf17...508
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 Minimum 14dger Anonymkode: 431c5...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå