AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Jeg er i en uutholdelig situasjon. Jeg virkelig hater meg selv. Alt ved meg selv. Personligheten, utseendet, kroppen, har ingen selvtillit, jeg får ikke til noen ting, får ikke jobb selvom jeg vil ha jobb, klarer ikke ha relasjoner til mennesker, listen er lang. Jeg har hatt et vanskelig liv, men det er virkelig ingenting som har gått min vei. Det er ingenting ved meg selv som er bra, ingen ting. Jeg har det bare utrolig vondt, og jeg ser ikke hvordan det skal ordne seg. Jeg orker ikke å ta tak i alt, det er så mye. Ser ikke poenget med å prøve en gang. Anonymkode: f45f7...9af 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 Så du har aldri hatt jobb tidligere? Du har ingen venner? Og du har ikke samboer? Anonymkode: c9f40...e95
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 🤗 Du har min fulle sympati, det er fortvilende og ha det slik. Man blir maktesløs og kanskje deprimert på toppen. En vanskelig barndom kan virkelig prege en.. Men jeg vil kanskje tro at du drar deg selv ned veldig mye mht det fysiske? Kanskje det ikke er så ille likevel.. Kanskje det er som for de fleste, litt strening og sunnere kosthold som kan bedre det fysiske? Her ble det også svartere enn svartest.. Men blitt bedre på et område, men det har jeg måttet jobbe med, uansett hvor tøft og kjipt det var å sette i gang.. Er selv i en fortvilet og låst situasjon på flere områder, og det har pågått over år. Men det er en ting jeg har lært, og det er at det er ingen andre som kan hjelpe deg, slik du kan hjelpe deg selv. Dvs i tankemåte og holdning. Hva med å forsøke å få til en ting ad gangen? Det er desverre DU som må gjøre jobben.. 🌺 Anonymkode: d8b21...a88 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 Jeg føler med deg Jeg hadde det sånn konstant i mange år. Men så ble jeg bedre av terapi og behandling og en utendørs hobby jeg tvang meg til. Da fikk jeg det ganske greit og bedre selvbilde og livsgnist. Håper du får det med tiden du og ❤ Anonymkode: 4477d...d63
milla80 Skrevet 6. februar 2020 #5 Skrevet 6. februar 2020 Sitat Jeg er i en uutholdelig situasjon. Jeg virkelig hater meg selv. Alt ved meg selv. Personligheten, utseendet, kroppen, har ingen selvtillit, jeg får ikke til noen ting, får ikke jobb selvom jeg vil ha jobb, klarer ikke ha relasjoner til mennesker, listen er lang. Jeg har hatt et vanskelig liv, men det er virkelig ingenting som har gått min vei. Det er ingenting ved meg selv som er bra, ingen ting. Jeg har det bare utrolig vondt, og jeg ser ikke hvordan det skal ordne seg. Jeg orker ikke å ta tak i alt, det er så mye. Ser ikke poenget med å prøve en gang. ❤️ Husk at når det ser mørkest ut og du er langt nede ,da kan det bare gå en vei og det er oppover 😊 Trist å lese innlegget ditt . Er ikke mye gøy å ha det slik . Sender deg en god klem og håper ting ordner seg for deg 💕 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #6 Skrevet 6. februar 2020 Det første, begynn med et steg. Du kan starte med å jobbe med din egen kjærlighet. Skriv liste over noe du liker, mål med det du bør gjøre, mm. Men ikke ha listen for høy. Hør på noe musikk du liler, se på film du liker. Sett opp en intensjon på å trene mibst 2 dager i uka. Søk gjerne profesjonell hjelp! Anonymkode: 92cf7...5ea
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 6. februar 2020 #7 Skrevet 6. februar 2020 Det du fokuserer på får du mer av. Du ser bare hindringer ikke muligheter. Jeg er sikker/tror på at det henger sammen med jobbsøking. Ikke alle får jobb så lett som du tror. Mange juger. Husk; i Norge er vi 5 mill, ulike personligheter. IKKE fortell meg at du har prøvd "alt"!
Gjest Familytree Skrevet 6. februar 2020 #8 Skrevet 6. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingenting ved meg selv som er bra, ingen ting. Jeg forstår at det nå er vanskelig å se noe positivt i deg, men jeg er sikker på at du er et godt menneske. Jeg tror at det du gjør er veldig modig, noen mennesker kan ikke legge følelsene sine på papir engang.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #9 Skrevet 6. februar 2020 Jeg tror, ut fra det du skriver, at du er i behov av hjelp fra noen til å klare å se deg selv og livet ditt litt utenfra. Hjelp til å utfordre tankemønstre. Hjelp til å jobbe med selvbildet ditt. Du må være villig til å være litt nysgjerrig på hvorfor du tenker slik du gjør, men det finnes mange dyktige terapeuter der ute som kan hjelpe deg på et bedre spor. Du er garantert mye verdt uavhengig av hva du presterer og ikke. Du er deg - og deg-et ditt fortjener å komme frem og opp i lyset og få støtte og anerkjennelse - av deg og av alle rundt deg. Ønsker deg alt godt og håper du vil våge å ta et slikt steg. Klem! Anonymkode: 0deb5...a36 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #10 Skrevet 9. november 2024 Hvis du enda er her inne. Hvordan går det? Anonymkode: 58c7f...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå