Gå til innhold

hvorfor ville ikke DU jobbet innen renhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk er veldig negative til renhold, det er sjelden bra nok og hvis det er bra nok så er det ingen som sier det høyt. 

Men mitt spørsmål er ; hvorfor ville ikke DU jobbe innen renhold? Og hvorfor er det så mange som syns det er greitt å si så mye negatvit om faget? 

Anonymkode: f1968...a2f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok med å vaske hjemme.

Anonymkode: 5b39e...ee5

• Liker 9
Skrevet

🤨

Anonymkode: 74b20...6b6

Skrevet

Rettelse  *negativt*  TS

Anonymkode: f1968...a2f

Skrevet

1. Du får ikke nok tid til å faktisk gjøre ordentlig rent. Det skal bare se rent ut, og jeg liker ikke å gjøre dårlig arbeid.

2. Er også livredd for å stikke meg på brukte kanyler. 

3. Jobben er dårlig betalt.

Anonymkode: 50a4e...da1

• Liker 14
Skrevet

Av samme grunn som jeg ikke ville jobbet innen realfag, mekanikk, økonomi og mange andre områder - jeg har utdannelse og interesser i et helt annen fagfelt. 

• Liker 10
Skrevet

1. Det lønner altfor dårlig.

2. Det er lite utfordrende arbeidsoppgaver.

3. Jeg snakker ikke negativt om renholdere, de gjør en viktig jobb.

• Liker 6
Skrevet

Dårlig lønn, kjedelig arbeid og ingen mulighet for utvikling.

Anonymkode: 48ce5...eee

• Liker 14
Skrevet

For dårlig lønn, slitsom jobb. Også er jeg ikke glad i å vaske.. 

• Liker 7
Skrevet

Det er tungt arbeid som ofte er dårlig betalt. 

På min arbeidsplass har de stakkars vaskerne 2 timer på seg til å vaske hele varehuset, inkludert toaletter, lageret og kontorene. De rekker det aldri, og står her ofte i både 1 og 2 timer ekstra, men dette får de ikke betalt ekstra for. De har to timer å vaske på, og det er det de får betalt for. Det er utelukkende afrikanere eller øst-europeere som vasker, og jeg mener det er sosial dumping. En såpass stor kjede om jeg jobber for burde ikke godta at firmaet vi leier inn opererer slik, men enn så lenge har jeg ikke sett noen endringer.

Anonymkode: 0635f...47e

• Liker 23
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er tungt arbeid som ofte er dårlig betalt. 

På min arbeidsplass har de stakkars vaskerne 2 timer på seg til å vaske hele varehuset, inkludert toaletter, lageret og kontorene. De rekker det aldri, og står her ofte i både 1 og 2 timer ekstra, men dette får de ikke betalt ekstra for. De har to timer å vaske på, og det er det de får betalt for. Det er utelukkende afrikanere eller øst-europeere som vasker, og jeg mener det er sosial dumping. En såpass stor kjede om jeg jobber for burde ikke godta at firmaet vi leier inn opererer slik, men enn så lenge har jeg ikke sett noen endringer.

Hvorfor tipser du ikke Arbeidstilsynet...?

• Liker 24
Skrevet

Generelt er jeg veldig ømfintlig for lukter og møkk, blir lett kvalm. Og det er elendig betalt. 

Men hadde alternativet vært arbeidsledighet skulle jeg gjerne vasket. 

Anonymkode: c5c2b...747

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vasket som sommerjobb to år under studiet, og for min del er det alt for lite mentalt utfordrende til å holde på med i årevis. 

Anonymkode: f9c6b...761

• Liker 5
Skrevet

Fordi skuldre og rygg ikke ville taklet det særlig lenge og det er også dårlig betalt.

Anonymkode: 34589...ad1

• Liker 11
Skrevet

Fordi jeg ikke er flink til det, sliter nok med å få gjort det jeg skal hjemme. Har derfor ansatt renholdsarbeider hos oss, og hun får godt betalt, betaler skatt og er storfornøyd. Vi er heldigvis forskjellige. :)

Anonymkode: 6c622...acf

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke det er godt nok betalt, og jeg får ikke bruk for doktorgraden min. 

Anonymkode: 8c647...4b1

Skrevet
16 minutter siden, poli10 said:

Hvorfor tipser du ikke Arbeidstilsynet...?

Godt spørsmål. Det er vel mer komfortabelt for meg å la være. Jeg liker ikke å stikke hodet frem. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ville ikke DU jobbet innen finans?

Man trenger ikke å gå gjennom og utelukke alle jobbene som finnesfor å velge hva man skal jobbe innenfor,

Renhold har aldri vært noe jeg har tenkt på

Anonymkode: dbf82...8a0

• Liker 11
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange nevner utvikling. Det trenger man da ikke gjøre på jobb. Kan jo heller gjøre det på fritida.

Anonymkode: 50a4e...da1

• Liker 3
Skrevet

Fordi jeg har dårlig rygg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...