Gå til innhold

Hvis du skal bruke 2000 på basisplagg...

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper undertøy, sokker, tank-topper og t-skjorter på Cubus. Synes kvaliteten er god og de varer lenge. Men kjøper alltid t-skjorter i herreavdelingen da. Føler det er mye bedre stoff og snitt i disse (og sitter fint på meg som er ganske flat🙈). 

Jeans, gensere, skjorter og yttertøy legger jeg gjerne litt mer penger i. Da er det om å gjøre å finne de perfekte plaggene, slik at man har dem lenge og virkelig trives med dem! 

Hvis man skal lykkes med en kapselgarderobe tror jeg det er helt essensielt med at man først planlegger ganske nøye hvilke plagg du vil ha i garderoben. Hva har du allerede? Hva liker du å gå i? Hva slags stil vil du ha? Lag deg en detaljert liste, både over det du har og det du savner: 

• X antall blå jeans (smale)

• X antall svarte jeans (smale) 

• Ullgenser (grå) 

• Skjorte (hvit)

• Skjorte (svart) 

Min garderobe er mye jeans, t-skjorter, skjorter og strikkede gensere. Kombinert med støvletter/enkle svarte sko, belte, fine smykker, og ulike jakker/kåper. Men det er min stil! Du må finne din!

Anonymkode: 82866...306

Takk for inspirasjon😀👍ts

Anonymkode: a10fe...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for inspirasjon😀👍ts

Ser at ordene «og så videre» forsvant fra den lista mi, var bare ment som eksempel på hvordan du kan sette opp en plan. Regner med du vil ha litt mer enn jeans, skjorte og strikkegenser 😂

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at ordene «og så videre» forsvant fra den lista mi, var bare ment som eksempel på hvordan du kan sette opp en plan. Regner med du vil ha litt mer enn jeans, skjorte og strikkegenser 😂

Jo...😋Jeg går ofte igjen i jeans,topp og ei lang ullcardigan ( skifter mellom to farger da...) ellers har eg også nokre kjolar. Savner tskjorter i god kvalitet..og tynne langerma gensere. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Holder da det:-)

Anonymkode: 00160...ac1

Skrevet

Jeg liker best t-shorter som er lange og det er dessverre vanskelig å finne dem. Jeg synes også de fleste t-shorter kryper oppover i vask dessverre. Har samme problem her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...