AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Hei! Jeg jobber som regnskapsfører og leker litt med tanken på å «go solo» etterhvert (dvs. jobbe for egne kunder under enkeltpersonforetak eller evt. et eget AS). Er det noen som har erfaring med det- enten som kunde eller regnskapsfører? Ønsker å høre andres erfaringer rundt dette kontra å være ansatt i et byrå. Jeg er klar over kravene til autorisasjon osv. Anonymkode: 8d4f3...dbc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 min regnskapsfører gjorde dette; startet for seg selv. bruker revisor fra et annet firma ved behov. nå har hun ansatt flere, og mitt inntrykk er at hun trives godt, og tar seg fri når hun vil. evt jobber hun i helgen hvis hun vil det. med andre ord mer frihet. tror hun tjener bra siden hun stadig kjøper flere eiendommer. Anonymkode: 3ab15...853
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: min regnskapsfører gjorde dette; startet for seg selv. bruker revisor fra et annet firma ved behov. nå har hun ansatt flere, og mitt inntrykk er at hun trives godt, og tar seg fri når hun vil. evt jobber hun i helgen hvis hun vil det. med andre ord mer frihet. tror hun tjener bra siden hun stadig kjøper flere eiendommer. Anonymkode: 3ab15...853 Takk for svar! Når du sier «min regnskapsfører».. betyr det at du brukte et byrå først og at hun tok med kundene sine derfra? Vet du? Evt. hvordan fant dere hverandre? Lurer litt på hvordan man skal skaffe seg nok kunder🤔 Anonymkode: 8d4f3...dbc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #4 Skrevet 6. februar 2020 jeg har hatt hun hele tiden, etter at hun startet for seg selv. hun hadde fast jobb hun sa opp, fordi hun manglet»drive»som hun sa. hun er flink og har opparbeidet seg en god kundekrets. tviler på hun tok med kunder fra forrige jobb; pga strenge klausuler for sånt. men det var ikke problem for henne å få nok kunder-som vises i at hun har flere ansatte nå. Anonymkode: 3ab15...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå