AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #1 Skrevet 6. februar 2020 Sitter å ser på en stilling på en barnevernsinstitusjon i bufetat hvor stillingsprosenten er 74% med arbeid hver tredje helg. Det står at hovedarbeidstiden er på natt. Hva vil en slik arbeidstid tilsi? Man jobber ikke da nattevakt 5 dager i uka? Mener å ha hørt at nattevakt i helsebransjen ikke jobber 5 dager i uka, 4 uker i måneden, men heller noen døgn nattevakt etter hverandre etterfulgt av fri? Noen som har peiling på hvordan en 74% stilling med arbeid hver tredje helg hvor hovedarbeidstiden er natt kan se ut? Anonymkode: 0c7e0...1b2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #2 Skrevet 6. februar 2020 Jeg jobber 75%, kun natt, ca 10 timers vakter, da har jeg i gjennomsnitt 2,5 vakt i uka. Anonymkode: 2582f...607
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #3 Skrevet 6. februar 2020 Jeg jobber 60% natt og jeg begynner på jobb natt til tirsdag t.o.m natt til torsdag. Dette er første uke. Neste jobber jeg fra natt til fredag t.o.m natt til mandag. Dette er da andre uke. Den tredje uka har jeg fri. Sånn er min turnus. 3 ukers turnus med jobb hver tredje helg. Nå har jeg bare 60% men du skal ha nok hvile mellom hver periode. Nå vet jeg jo ikke hvordan det er over alt. Har 9,5t per natt. Anonymkode: 51487...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå