Gå til innhold

Kostholdsplan fra PT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette anbefalt?

Eller kan man å tak i en ''på grammet'' kostholdsplan perfekt tilpasset deg og ditt treninsbehov på nett?

Anonymkode: 72c04...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha snakket med en PT, for han/hun kan sette opp en plan med mat duf faktisk  vil ha og liker, og har mulighet til å ta med deg / lage i løpet av dagen. De på nett tar ingen slike hensyn.💪

Anonymkode: 4ba9e...58d

Skrevet

Men spørsmålet blir om vi må ha en ''prate om mål og bli kjent''-samtale i 1 time til 500 kr. før jeg får et forslag time 2 til 500, og må følges opp i time 3 til 500.

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men spørsmålet blir om vi må ha en ''prate om mål og bli kjent''-samtale i 1 time til 500 kr. før jeg får et forslag time 2 til 500, og må følges opp i time 3 til 500.

Yep de Er flinke til å melke deg for penger

Anonymkode: 89f72...bd5

Skrevet

Gå til ernæringsfysiolog. De fleste PTer har minimalt av kunnskap innen kosthold, det er helt latterlig. 

Anonymkode: 8568d...ce2

• Liker 4
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Yep de Er flinke til å melke deg for penger

Anonymkode: 89f72...bd5

Jepp, men spørsmålet er om man kan få til alt for 500 kr. eller må ''dele opp''.

13 hours ago, AnonymBruker said:

Gå til ernæringsfysiolog. De fleste PTer har minimalt av kunnskap innen kosthold, det er helt latterlig. 

Tenker på de PT med videreutdanning innen kosthold- og ernæring.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på de PT med videreutdanning innen kosthold- og ernæring.

Da håper jeg du mener mer enn det på 3 mnd eller ett år videreutdanning ellers er det dessverre verdt lite (les: ingenting). Sier fortsatt; gå til ernæringsfysiolog eller rådgiver med minst 3 års utdanning hvis du har lite peiling på mat. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...