hufsa87 Skrevet 5. februar 2020 #1 Skrevet 5. februar 2020 Jeg og samboer har vært sammen ca 1 år nå. Har hatt sex så si hver dag/ max tre dager uten. i det siste har han bare lagt seg til å sove... 😓 i går kveld begynte han å ta på meg og når han drev på sovnet han med fingeren inni meg 😣☹️ tok bare vekk hånden hans og la meg til å sove selv... tok det opp i dag å fikk til svar at han var vel bare trøtt da 😣 hva tenker dere?
Jasmine9 Skrevet 5. februar 2020 #3 Skrevet 5. februar 2020 Bare pass på å ikke gå i samme mønsteret i fare for at det blir for rutinemessig. Han var nok veldig trøtt. Mannfolk slokner ofte fort når de treffer puta :p
Castor Troy Skrevet 5. februar 2020 #4 Skrevet 5. februar 2020 3 minutter siden, Jasmine9 skrev: Bare pass på å ikke gå i samme mønsteret i fare for at det blir for rutinemessig. Han var nok veldig trøtt. Mannfolk slokner ofte fort når de treffer puta 😛 Trodde det var motsatt jeg 😂
Jasmine9 Skrevet 5. februar 2020 #5 Skrevet 5. februar 2020 7 minutter siden, Castor Troy skrev: Trodde det var motsatt jeg 😂 At hva var motsatt? Hvem som sovner?
Castor Troy Skrevet 5. februar 2020 #6 Skrevet 5. februar 2020 1 minutt siden, Jasmine9 skrev: At hva var motsatt? Hvem som sovner? At damene sovner fort
Jasmine9 Skrevet 5. februar 2020 #7 Skrevet 5. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: At damene sovner fort Min erfaring er at det er mennene som har det store sovehjertet. Men det kommer vel an på person. 4
DominantHr Skrevet 6. februar 2020 #8 Skrevet 6. februar 2020 Det kalles på fagspråket "å sovne på hullet". I dette tilfellet er det vanskelig å diagnostisere om han bare var trøtt eller avtent. Må nesten se det litt an.
GlitterGuri Skrevet 6. februar 2020 #9 Skrevet 6. februar 2020 Tror nok han bare er trøtt og sliten ja, men mulig han hadde kvikna mer til om det skjedde litt mer action, som for eksempel at du hadde tatt mer initiativ og kontroll, tror ikke han hadde sovna så fort da 😌
Bamseklemmer Skrevet 6. februar 2020 #10 Skrevet 6. februar 2020 Read this!! https://forskning.no/sex-spor-en-forsker/spor-en-forsker-hvorfor-blir-man-sovnig-etter-en-orgasme/722739
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #11 Skrevet 6. februar 2020 Tror du kan slappe heelt av. Hadde det gått 2 uker uten at han insjet så kunne du begynt å lure, men for meg høres det bare ut som han var veldig trøtt. Typen min har veldig høyt sexdriv (samboere i 2 år) og det går også noen kvelder hvor han bare sovner med en gang pga lang slitsom dag på jobb. Anonymkode: 5deed...760
Katten.2.0 Skrevet 6. februar 2020 #12 Skrevet 6. februar 2020 Hva med å forføre ham på dagtid? Sexlysten er jo avhengig av ganske mange faktorer.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #13 Skrevet 6. februar 2020 Jeg og sambo har ikke hatt sex på 1 uke for vi er trøtte. når man har fast jobb så er det greit å være trøtt. Sexen er bedre når man ikke har hatt på ei stund uansett. Ikke mas på han angående det hvertfall. Anonymkode: 0e2c3...34d 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #14 Skrevet 7. februar 2020 Det er dårlig tegn på forholdet!! Anonymkode: 4085a...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå