Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det fungerer? Jeg rakk bare å jobbe 2 mnd i min nye jobb før jeg gikk ut i mammapermisjon. Vil det si at jeg har 4 mnd igjen av prøvetiden min, eller fortsatte den å løpe mens jeg gikk ut i permisjon? Må jeg evt ha det skriftlig om den skal forlenges, eller skjer dette på automatikk? Usikker på hvor lang oppsigelsestid jeg har, og ønsker ikke å spørre arbeidsgiver før jeg evt vet mer om jobben jeg har søkt på! 😅

Anonymkode: 80d26...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvordan det fungerer? Jeg rakk bare å jobbe 2 mnd i min nye jobb før jeg gikk ut i mammapermisjon. Vil det si at jeg har 4 mnd igjen av prøvetiden min, eller fortsatte den å løpe mens jeg gikk ut i permisjon? Må jeg evt ha det skriftlig om den skal forlenges, eller skjer dette på automatikk? Usikker på hvor lang oppsigelsestid jeg har, og ønsker ikke å spørre arbeidsgiver før jeg evt vet mer om jobben jeg har søkt på! 😅

Anonymkode: 80d26...df9

Du bør vel ikke tulle med oppsigelser og greier nå i permisjonen iallfall.

Anonymkode: d8852...118

Skrevet

Du har 4 mnd igjen av prøvetiden.

Anonymkode: bf08f...274

• Liker 1
Skrevet

Om man blir sykemeldt blir i alle fall prøvetiden forlenget, så jeg vil tro det samme gjelder for permisjon. Prøvetiden gjelder den tiden du er på jobb. 

Anonymkode: 6bd0f...d7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...